ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

Μοίρασε το

Κανονικά θα έπρεπε να έτρεχε τιμής ένεκεν σε κάθε αγώνα αφού έτσι θα αποκτούσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα. Ο λόγος για τον Σεμπάστιαν Λεμπ που έχει σπάσει κάθε ρεκόρ στην ιστορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο Αλσατός πιλότος είναι ο απόλυτος κυρίαρχος. Τιμημένος από τον πρόεδρο της Γαλλικής δημοκρατίας με το Παράσημο του Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής, θα μπορούσε να χαρακτηρίσθει Σουμάχερ του ράλι. Γεννήμένος στην κωμόπολη Χαγκενό της Αλσατίας, στα 35 χρόνια του έχει καταφέρει τα πάντα στον τομέα του και θεωρείται ο πιο καλός οδηγός που έχει να επιδείξει το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι εδω και πολλά χρόνια. Με πατέρα γυμναστή λογικό ήταν ο νεαρός Σεμπαστιάν να ξεκινήσει την αθλητική του προσωπική ιστορία στις δοκούς, στους κρίκους και στα ταρτάν των γυμναστηρίων. Αλλά οι τίτλοι που κατέκτησε εκεί δεν του έφταναν. Γρήγορα εγκατέλειψε το μονόζυγο κι έπιασε το τιμόνι. Εκεί, η πρώτη απόπειρα για τίτλο, δεν στέφθηκε από επιτυχία. Ο κινητήρας έσπασε κι αυτός έμεινε πίσω. Με μικρές χορηγίες και αυξημένο ανταγωνισμό τα λιγοστά του χρήματα γρήγορα εξανεμίστηκαν. Προσωρινά, πίσω φάνηκαν να μένουν κι ελπίδες και το όνειρο του Λεμπ να μείνει κυριολεκτικά μετέωρο.

Ωστόσο, όλες αυτές οι ιστορίες έχουν και μία κινηματογραφική εξέλιξη! Ο Γάλλος, Ντομινίκ Χάινζ, έγινε ο σωτήρας και ο μέντοράς του, αφού του εξασφάλισε αγωνιστικά αυτοκίνητα για να πάρει εμπειρίες με αγωνιστικά χιλιόμετρα πριν τον προσεγγίσει η Citroen Sport, το έτος 2000. Έτσι λοιπόν φτάσαμε στο σήμερα με τον Λεμπ να έχει στο ενεργητικό του 5 πρωταθλήματα από το 2004 μέχρι και το 2008 και με το φετινό πρωτάθλημα να τον βρίσκει σε μεγάλη απόσταση από τους υπόλοιπους οδηγούς στην πρώτη θέση. Η επίδοσή του αυτή αποτελεί ήδη ρεκόρ για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Φυσικά κι η παρουσία του στο Ακρόπολις προσδίδει τεράστιο ενδιαφέρον, τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι όσο και στο ενδιαφέρον του κόσμου, το οποίο παραμένει πολύ μεγάλο, καθώς κανένα από τα μεγάλα ονόματα δεν θα απουσιάζει ούτε και φέτος. Το ράλι Ακρόπολις αποτελεί το μεγαλύτερο γεγονός μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως είναι πρώτη φορά υστερα από αρκετά χρόνια που το Ακρόπολις έφυγε από το Λεκανοπέδιο με στόχο αφενός τη μεγαλύτερη προσέλευση του κόσμου και αφετέρου τη μείωση του κόστους. Η εκκίνηση έγινε χθες πάνω απο την παλιά γέφυρα του Ισθμού κατά κύριο λόγο για το επικοινωνιακό κομμάτι καθώς ο ισθμός είναι σήμα κατατεθέν για την ευρύτερη περιοχή. Ακόμη, για πρώτη φορά θα υπάρξει ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση τμήματος μιας ειδικής διαδρομής. Πρόκειται για την ειδική διαδρομή «Άγιοι Θεόδωροι», την τελευταία διαδρομή του αγώνα, όπου και υπάρχουν πολλές πιθανότητες να κριθεί και ο νικητής του 56ου Ράλι Ακρόπολις!

Όσον αφορά το αγωνιστικό κομμάτι τα 47 πληρώματα που έχουν δηλώσει συμμετοχή , θα ξεκινούν τις προσπάθειές σήμερα το πρωί με την πρώτη ειδική διαδρομή να είναι στο Χαρβάτι. Τελευταία ειδική της πρώτης ημέρας η Θήβα. Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα τα πληρώματα θα κινηθούν στην Πελοπόννησο με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές. Την Κυριακή θα γίνουν άλλες 5 ειδικές, πριν από τον τερματισμό στο Λουτράκι. Συνολικά τα πληρώματα θα διατρέξουν 1.208,18 χλμ., εκ των οποίων τα 371 αποτελούν ειδικές διαδρομές και τα υπόλοιπα 837 απλές διαδρομές. Παράλληλα φέτος οι υπεύθυνοι πρωτόγνορα αποφάσισαν να μην μπει υπερειδική διαδρομή στον αγώνα, καθώς θεωρήθηκε ότι η περιοχή του Λουτρακίου από μόνη της έχει τεράστιες δυνατότητες αξιοποίησης, ικανές να προβάλουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το Ράλι Ακρόπολις, ενώ συγχρόνως διαθέτει εύκολη πρόσβαση από την Αθήνα, την Πελοπόννησο αλλά και τη Δυτική Ελλάδα.

Το κέντρο όλου του αγώνα δεν θα είναι άλλο απο το service park, το οποίο και στήθηκε σε μια έκταση 36 στρεμμάτων που παραχωρήθηκε απο τη Σχολή Μηχανικού στη διοργάνωση.Στον χώρο αυτό, ο οποίος βρίσκεται σε απόσταση 850 μέτρων από το Club Ηotel Casino, όπου και θα λειτουργεί το κέντρο ελέγχου του αγώνα, θα υπάρχει βοηθητικό γραφείου Τύπου για την εξυπηρέτηση των δημοσιογράφων, καθώς και χώροι υποδοχής των θεατών.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου