GIVE GREECE A CHANCE

Μοίρασε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Ο Γιώργος Παπανδρέου επικαλέστηκε την “κοινωνία των πολιτών”. Καταχρηστικά μάλλον, καθώς η μόνη αξιοποίηση της έννοιας και της ιδέας ήταν η συλλογή ψήφων. Πολιτική στήριξη δεν προσέφερε ποτέ σε αυτή την Ιδέα ο πρώην πρωθυπουργός, ο οποίος προτίμησε να συγκροτήσει την κυβερνητική ομάδα που θα έφερνε τη μεγάλη αλλαγή στην Ελλάδα (sic), με γνώμονα κομματικά, φιλικά (ενίοτε και συγγενικά) κριτήρια.

Ωστόσο, το σπέρμα της Ιδέας έμεινε. Τι κι αν έμβρυα της όπως το open gov δεν γεννήθηκαν ποτέ, αλλά αποβλήθηκαν από τη μήτρα ενός φθαρμένου, κουρασμένου και χρεοκοπημένου κράτους. Το σπέρμα αυτής της Ιδέας αιωρήθηκε στην ελληνική κοινωνία και βρήκε τελικά πρόσφορο έδαφος γονιμοποίησης εκεί ακριβώς που απευθύνεται. Στην κοινωνία των πολιτών.

Το κίνημα της “πατάτας” είναι το νεογνό μιας ιδέας που προσπαθεί να αναπτυχθεί σε μια ημικατεστραμμένη κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, πολιτιστικά. Και δεν είναι τυχαίο που γονιμοποιήθηκε στη φιλόξενη και ευλογημένη ελληνική γη που ανακαλύπτει ξανά τη δυνατότητα να παράγει και να διαθέτει τα αγαθά της για να θρέψει τον ελληνικό πληθυσμό.

Ευτυχώς δεν είναι το μόνο! Σήμερα, ένα άλλο “κίνημα πολιτών” με την επωνυμία “καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε” καλεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του ΕΒΕΑ τους εκπροσώπους όλων των ΜΜΕ (ακόμα και των social media) για να συζητήσουν τον τρόπο οργάνωσης και επέκτασης του “αγώνα” σε όλη τη χώρας. “Ο αγώνας αυτός, τον οποίο διεξάγει το ΚΙΝΗΜΑ, επιβάλλεται σήμερα, που η χώρα μας δίνει τη μάχη για την ανάπτυξη, εντατικοποιηθεί και αγκαλιαστεί από όλους τους Έλληνες”, αναφέρουν οι ιδρυτές του Κινήματος.

Την ίδια στιγμή ξεφυτρώνουν στο Διαδίκτυο πρωτοβουλίες και ιδέες για τη στήριξη του ελληνικού brand name, όπως αυτή του Καθηγητή Πέτρου Οικονομίδη (την οποία από την πρώτη στιγμή στήριξε το new-Deal) ο οποίος οραματίστηκε το rebranding Greece, εφηύβρε το σύνθημα ΓΙΝΕΤΑΙ και το GIVE GREECE A CHANCE που αυτή τη στιγμή βρίσκει αυθόρμητους υποστηρικτές ανά τον κόσμο. Ήταν μια ατομική πρωτοβουλία, που διαδόθηκε μέσα από το Διαδίκτυο και έγινε συλλογική αξιοποιώντας ακριβώς, αυτό που ο Γιώργος Παπανδρέου δεν κατάφερε να αξιοποιήσει πολιτικά. Την Κοινωνία των πολιτών.

Έστω όμως κι έτσι, έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες, η Ιδέα διαδόθηκε κι άρχισε να γίνεται συνείδηση στους πολίτες. Συνείδηση πως μόνο μέσω της ενεργούς συμμετοχής τους στο κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό γίγνεσθαι, μόνο μέσα από την αυτενέργεια και τη συλλογική προσπάθεια μπορούμε να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις μεταβολής και μετεξέλιξης του στενού αρχικά και ευρύτερου εν συνεχεία περιβάλλοντος που ζούμε…

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

του αρθρογράφου

ideas change society

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου