Για μένα το personalbrand του καθένα μας είναι σαν το ίχνος που αφήνει το σαλιγκάρι πίσω του: εμφανές σε αυτούς που το ακολουθούν, ανύπαρκτο για το ίδιο που κοιτάζει μπροστά, κομμάτι όμως του εαυτού του.
Όταν προτρέπω τους πελάτες μου να γυρίσουν το κεφάλι να το δουν, το κάνω για να συνειδητοποιήσουν αυτό που βλέπουν οι άλλοι. Όπωςέλεγεκαιο Oscar Wilde «awareness is the greatest virtue”.
Όταν επικοινωνούμε αφήνουμε πάντα εμφανές το ίχνος μας: αν κάποιος λοιπόν θέλει πραγματικά να επικοινωνήσει και να συνδεθεί με κάποιον άλλον είτε βρίσκεται σε επαγγελματικό ραντεβού, είτε σε κοινωνικό-επαγγελματικό γεγονός, είτε σε συνέντευξη (εγώ δεν τα ξεχωρίζω αυτά αλλά ας είναι…) το κλειδί είναι να κοιτάξει το ίχνος αυτού με τον οποίο προσπαθεί να επικοινωνήσει και όχι τον εαυτό του.
Οι οξυδερκείς άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν είναι οι ίδιοι το κέντρο του κόσμου αλλά δίνουν μεγάλη προσοχή στο ίχνος που αφήνουν οι άλλοι: το αναλύουν, το ερμηνεύουν και καταφέρνουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με άνεση. Για παράδειγμα, όταν θέλουν να μιλήσουν για χρήματα προσπαθούν να καταλάβουν ποια είναι η μονάδα μέτρησης χρημάτων που καταλαβαίνει ο συνομιλητής τους. Σε τι μεταφράζει τα χρήματα; Τα μεταφράζει σε εκδόσεις, σε σφραγίσματα, σε ώρες συνεδρίας, σε χειρουργεία; Σε τι;
Μέχρι την άλλη εβδομάδα να φροντίζετε την καριέρα σας.