Ο ΚΑΡΟΛΟΣ, Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΚΙ Ο ΜΗΤΣΟΣ

Μοίρασε το

Επιτακτικά η ιστορία της «όμορφης και παράξενης» αυτής πατρίδας αναζήτησε πρόσφατα με την εκλογική επιλογή της τη θεωρία (της εξόδου από την κρίση),το σχέδιο (που υπηρετεί τη θεωρία ετούτη) και το συλλογικό υποκείμενο (το κόμμα) που θα υπηρετήσει με επάρκεια και τη θεωρία και το σχέδιο.

Η ζωή άρχισε (;) να δείχνει αλλιώς, που θάλεγε κι ο Μήτσος. Ένας απλός, ταπεινός χειρώνακτας νεοέλληνας, θύμα μιας κρίσης (που δεν την προκάλεσε).Και ανησυχεί ελπίζοντας, ελπίζει αμφιβάλλοντας.

Η ανακουφιστική-όπως ορθά παρατηρεί ο Κ. Γαβρόγλου- απάντηση στη 11η θέση του Καρόλου Μάρξ πάνω στον Λουδοβίκο Φόιερμπαχ ότι «Οι φιλόσοφοι μονάχα εξηγούσαν με διάφορους τρόπους τον κόσμο, το ζήτημα όμως είναι να τον αλλάξουμε», τίθεται καθημερινά, βασανιστικά και επί τάπητος σε ένα πολιτικό σύστημα μέχρι πρόσφατα εξόχως από-ιδεολογικοποιημένο (που υπηρέτησε με φανατική συνέπεια μια νεοφιλελεύθερη πορεία εθνικού αδιεξόδου) εν τούτοις η πολιτική δύναμη της αλλαγής του, επιλέγει να «δανείζεται» εκτός από τα δις ευρώ στήριξης μιας καταρρέουσας οικονομίας και τα κακογραμμένα πολιτικοοικονομικά ιδεολογήματα, που τα ενσωματώνει και τα διαχειρίζεται ως δάνεια πρότυπα, ως νεωτερικές ιδέες της «ενωμένης» (στην αγορά μόνον), Εσπερίας.

[quote text_size=”small”]

Η θέση αυτή, η 11η, κέρδισε αποδοχή και οπαδούς (ακόμη και από αυτούς που την αγνοούσαν) καθώς η μέχρι πρόσφατα ιθύνουσα πολιτική ελίτ τη χρησιμοποίησε ως άλλοθι, ένα ρούχο για το γυμνό βασιλιά.

[/quote]

Η νέα διεύθυνση της αριστεράς, όμως, επιτρέπεται να «ακίζεται» με ένα πουκάμισο αδειανό για τα πρεζίντιουμ και τα πολιτικά γραφεία;

Αλλά ο καημένος ο Μήτσος δεν βολεύεται με τα άλλοθι.

Πολύ περισσότερο με τα πουκάμισα. Απαντήσεις ζητάει στην καθημερινότητά του, σήμερα η αρρώστια, αύριο το άνεργο παιδί, μεθαύριο το χαράτσι, μέσα στο δωμάτιο των 9 βαθμών, κουκουλωμένος στην κουβέρτα.

Δεν χορταίνει κανείς αναμένοντας την ολοκλήρωση της θεωρίας.

Μα ο Κάρολος το ξέρει, αναφωνούν οι κυβερνώντες (;) μαρξιστές.

Ναι και είναι επίκαιρος. Σε αυτήν ακριβώς την καθημερινότητα αναφέρεται στην 8η θέση του: «Η κοινωνική ζωή είναι στην ουσία της πρακτική. Όλα τα μυστήρια, που παρασέρνουν την θεωρία προς τον μυστικισμό, βρίσκουν την λογική τους λύση στην ανθρώπινη πράξη και στην κατανόηση αυτής της πράξης.»

Πραγματικά επίκαιρος. Τόσο επίκαιρος που ο Κάρολος και ο Λουδοβίκος, περιμένουν την κρίσιμη στάση του Μήτσου για να δικαιωθούν. Για να δούμε!

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου