ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

Μοίρασε το

Ιδιαίτερα «φορτισμένος» ο τίτλος του βιβλίου της Παναγιώτας Μπλέτα, «Το Δόγμα της φτώχειας», που καταγράφει τα αίτια του κύματος των νεόπτοχων και των άστεγων.

Όπως σημειώνει στο πρόλογο του βιβλίου της «Οι νεόπτωχοι και οι άστεγοι οι περισσότεροι από 25 έως 55 ετών, δηλαδή οι ωφέλιμες και πιο γόνιμες /παραγωγικές μονάδες της κοινωνίας, που προήλθαν από την αδυναμία αποπληρωμής χρεών δανεισμού και το συνασπισμό του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος να τα απαιτεί μέσω της άκρατης και άδικης φορολογίας,  αποτελούν σήμερα το «πετυχημένο» πείραμα της τεχνητής κρίσης που επέβαλλε το πανικοβλημένο κεφάλαιο εμπρός στη μείωση των αποθεματικών κερδών του, λόγω της υπερφόρτωσης του συστήματος με υπέρογκους δανεισμούς στις πλάτες των πολιτών που αδυνατούσαν να αποπληρώσουν.

Η κατάρρευσή, το crash του συστήματος, έπρεπε να υιοθετήσει μηχανισμούς τέτοιους που θα ανάγκαζαν τον κατακερματισμένο πολίτη να αποκαταστήσει την «οικονομική αδικία» εις βάρους της μείωσης των πλεονασμάτων, των κερδών δηλαδή  του κεφαλαίου…

Η τεχνητή κρίση που  επιβλήθηκε και  διαλαλήθηκε και διαλαλείται από τα φερέφωνα του συστήματος, τους γνωστούς σε όλους μας μιντιακούς φορείς ΜΜΕ ή μέσα ενημέρωσης, τις θρησκείες ακόμη και τις επιστήμες  καλεί τον μέσο πολίτη του κόσμου να διπλοπληρώσει το κοινωνικό του δικαίωμα να αποκτήσει βασικά αγαθά που θα του επιτρέψουν την στοιχειώδη και αξιοπρεπή διαβίωση αυτού και των παιδιών του, δηλαδή καλεί τον μέσο πολίτη να πληρώνει καταρχήν  μέσα από τα επιτόκια δανεισμού  και ταυτόχρονα να πληρώνει για το ίδιο χρέος μέσα από την φορολογία του. Αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο έγκλημα που έχει διαπραχθεί μέχρι σήμερα στην ανθρωπότητα, στο όνομα του κεφαλαίου.

[quote text_size=”small”]

ΟΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ «ΑΟΥΣΒΙΤΣ», ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΛΕΙΠΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ «ΓΚΟΥΑΝΤΑΝΑΜΟ» , ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΑΝΤΟΧΗΣ, ΣΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ…

[/quote]

Η αλληλέγγυα στρατηγική του κεφαλαίου συνιστά σήμερα το ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, ως άλλη πολιτική διάσταση μέσω της τεχνητής κρίσης, που επιβάλλει σε όλο τον κόσμο για να θωρακίσει την κυριαρχία του. Το ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ λοιπόν, που σημαίνει είμαι φτωχός και «χαίρομαι» γι αυτό και θα αγωνιστώ διπλά για να τα καταφέρω να κερδίσω μια θέση στο όνειρο, αποτελεί το μεγαλύτερο «φάουλ» του καπιταλιστικού» ή «σοσιαλιστικού»  κονστρουκτιβισμού…

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΤΩΧΟΣ – ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΤΩΧΟΣ – ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ NA ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΓΑΘΑ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ – ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ- ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ –ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ –ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ –ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΣΚΕΠΑΖΩ – ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΕΓΕΙΡΟΜΑΙ…

Και αν αξιολογηθούν οι θεωρίες μου σε τούτο εδώ το βιβλίο εμπρηστικές, τότε θα έχω κάνει σωστά τη δουλειά μου. Γιατί στόχος μου είναι να σηκωθεί από την πολυθρόνα του ο σύγχρονος άνθρωπος και να κάψει ότι δεν ανήκει στη ζωή -να κάψει ότι δεν επηρεάζεται από το ανθρώπινο συναίσθημα -να κάψει ότι η διαστροφή της εξουσίας έχει επιβάλει ως αξιωματική συνθήκη μιας ζωής χωρίς αντίκρισμα…

ΓΙΑΤΙ ΕΤΟΥΤΗ ΕΔΩ Η ΓΗ ΜΑΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ – ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΤΡΟΓΟΝΙΚΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ, ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΩΣ Ο ΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΝΑ ΚΤΗΤΟΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΜΑΣ ΤΗΣ  ΤΥΧΗΣ …»

Η παρουσίαση του βιβλίου της Παναγιώτας Μπλέτα θα γίνει την Τετάρτη 5 Μαρτίου στις 19.00 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Αθηνών , Κτίριο Κωστής Παλαμάς -1 όροφος  Ακαδημίας 48 και Σίνα .
Ομιλητές θα είναι:

– οι Γιώργος Κασιμάτης , Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνλων
-Παναγιώτης Κουρουπλής, Δρ Κοινωνικών Επιστημών, Δικηγόρος, Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ
– Βασίλιος Φίλιος, Καθηγητής Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πατρών , Αντιπρόεδρος ATINER

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου