Αγραμματοσύνη από καθηγητές που διδάσκουν καταλήψεις

Ο Κώστας Συλιγάρδος μιλά για την αγραμματοσύνη ορισμένων που υποτίθεται μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας, αλλά στην ουσία τα ενθαρρύνουν να κάνουν καταλήψεις. Και αυτοί δυστυχώς είναι οι ίδιοι οι καθηγητές. new deal

Μοίρασε το

Ο Κώστας Συλιγάρδος μιλά για την αγραμματοσύνη ορισμένων που υποτίθεται μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας, αλλά στην ουσία τα ενθαρρύνουν να κάνουν καταλήψεις. Και αυτοί δυστυχώς είναι οι ίδιοι οι καθηγητές.


Η αγραμματοσύνη κάποιων λίγων που υποτίθεται διδάσκουν φαίνεται από τα πανό και τις ανακοινώσεις τους. Οι καταστροφές και οι λεηλασίες της σχολικής περιουσίας όμως θα πληρωθούν ξανά απ όλους εμάς ως συνήθως. Όχι από τους μπαχαλάκηδες όπως θα έπρεπε.

Για το δεύτερο δεν χρειάζεται να δείξουμε τίποτα !

Για το πρώτο σας παραθέτω εικόνα με παράκληση να εξηγήσει κάποιους στους “καθηγητές” του Ηρακλείου ότι το προαύλιο είναι ουδέτερο ουσιαστικοποιημένο επίθετο, αλλά ο προαύλιος χώρος είναι αρσενικού γένους και θέλει “ν”:  Τον προαύλιο χώρο.  Επίσης: Το 3ο ΓΕΛ, του 3ου ΓΕΛ (με κενό ανάμεσα). Κενό θέλει και μετά το κόμμα (…Σεπτεμβρίου, στις…). Κόμμα χρειάζεται μετά τη λέξη Ηρακλείου και μετά την ώρα (στις 18:00) και, φυσικά, στο τέλος της πρότασης μπαίνει τελεία.

Αγραμματοσύνη από καθηγητές που διδάσκουν καταλήψεις

Μια απλή φράση έγραψαν με λίγες λέξεις  όλη κι όλη, κι είναι περισσότερα τα λάθη από τα σωστά … 6 λάθη έκαναν οι τύποι που προφανώς αρνούνται την αξιολόγηση και διαμαρτύρονται που οι εκλογές θα γίνουν για τα συνδικαλιστικά τους όργανα σε ώρες και μέρες εκτός μαθημάτων.

Κάποιοι απ’ αυτούς μπορεί να ανήκουν και σε εκείνους που θεωρούν ότι το μάθημα με κάμερες προσβάλει την προσωπικότητα του μαθητή. Ενώ η αλήθεια μάλλον είναι ότι οι κάμερες δείχνουν την αλήθεια όπως είναι. Γυμνή!

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Α! Γράψτε και ότι κιοσές ο Πομπέος είναι ανεπιθύμητος μπας και ξεχρεώσετε προς την κομματική οργάνωση που βρίσκεται πίσω απ’ όλα αυτά.

Κύριε πρόεδρε της ΕΛΜΕ, δεχτείτε τα συγχαρητήρια μας.

ΥΓ : Είμαι μαθητής που πήγα σε δημόσιο σχολείο και είχα καθηγητές πραγματικούς γίγαντες. Και φυσικά είμαι υπέρ του δημόσιου σχολείου. Σε ένα από αυτά μάλιστα μαθητής είναι ο γιος μου. Έχω γνωρίσει εξαιρετικούς καθηγητές και δασκάλους που είχε την τύχη να έχει το παιδί μου. Υπόδειγμα εκπαιδευτικών καν ανθρώπων. Δεν είναι όλοι ίδιοι.

Δυστυχώς όμως οι εξαιρέσεις είναι θλιβερές και απογοητευτικές. Θα εξακολουθήσω να πιστεύω ότι τα περιστατικά αυτά αποτελούν τις εξαιρέσεις γιατί δεν θέλω να δεχτώ ως γονιός κάτι άλλο. Θέλω να συντηρήσω το μύθο για το καλό δημόσιο σχολείο που τρέφω διαχρονικά, αλλά δεν μπορώ να κάνω πως δεν καταλαβαίνω για τέτοιες ντροπιαστικές περιπτώσεις. Για να μην υπάρξουν δεύτερες σκέψεις ή παρεξηγήσεις.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου