Η αυτοάμυνα είναι νόμιμη και συνταγματική υποχρέωση

Ο Θανάσης Κ. ξεκαθαρίζει ότι η αυτοάμυνα δεν είναι μόνο νόμιμη. Δεν είναι μόνο δικαίωμα. Συνιστά και συνταγματική υποχρέωση. Η υπόθεση Ζακ Κωστόπουλος ανέδειξε ένα ζήτημα που όλοι οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν. new deal

Μοίρασε το

Ο Θανάσης Κ. ξεκαθαρίζει ότι η αυτοάμυνα δεν είναι μόνο νόμιμη. Δεν είναι μόνο δικαίωμα. Συνιστά και συνταγματική υποχρέωση. Η υπόθεση Ζακ Κωστόπουλος ανέδειξε ένα ζήτημα που όλοι οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν.


Η πρώτη έκθεση του ιατροδικαστή που εξέτασε το σώμα του άτυχου επίδοξου ληστή, κατέληξε πως δεν υπήρχαν τραύματα η κακώσεις που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν τον αιφνίδιο θάνατό του.

Άρα τα αίτια θανάτου είναι, για την ώρα, «αδιευκρίνιστα». Και τώρα περιμένουν την ιστολογική έρευνα. Ή την τοξικολογική ανάλυση, αν χρειαστεί.

Ο Ζακ Κωστόπουλος δεν σκοτώθηκε από …κλωτσιές

Πρώτο συμπέρασμα: Μέχρι στιγμής ΔΕΝ προκύπτει ότι «τον σκότωσαν» οι δύο που αμύνθηκαν στη ληστεία! (Αυτό ασφαλώς δεν έχει τελειώσει. Θα πρέπει να ολοκληρωθούν όλες οι εξετάσεις…)

Δεν βιάζομαι να πω πως ο άτυχος ληστής πέθανε από ναρκωτικά (υπερβολική δόση κλπ). Όλα αυτά θα φανούν. Αλλά αν αυτό προκύψει τελικά, καταλαβαίνετε πόσο εγκληματικά ανόητοι είναι όσοι κραύγαζαν τις τρεις τελευταίες μέρες. (Και ψυχραιμία σε τέτοιες περιστάσεις αυτό σημαίνει πρώτα απ’ όλα: Να μη βιάζεσαι για συμπεράσματα που «ανάβουν τα αίματα». Και να μένεις προσηλωμένες στα στοιχεία και στις στοιχειώδεις αρχές δικαίου…)

Πάμε τώρα στο ίδιο το περιστατικό (από τα στοιχεία που έχουν γίνει γνωστά και από το οπτικό υλικό):

Ο δράστης μπήκε κρατώντας μαχαίρι. Και το μαχαίρι βρέθηκε.

Στη συνέχεια, όταν κατάφερε να βγει από το μαγαζί στο οποίο είχε παγιδευτεί κρατούσε ένα κομμάτι σπασμένο κρύσταλλο. Ως «όπλο»…

Με δυο “όπλα” στα χέρια

Άρα, δύο «όπλα» χρησιμοποιήθηκαν στο περιστατικό. Και τα δύο από τον επίδοξο ληστή! Οι δύο άνθρωποι που προσπαθούσαν να τον εμποδίσουν ΔΕΝ χρησιμοποίησαν κανένα όπλο εναντίον του.

Και οι δύο που κατηγορούνται γιατί αντιστάθηκαν στο ληστή – ο ηλικιωμένος ιδιοκτήτης του κοσμηματοπωλείου και ένας 55άρης γείτονας – τον παρακολουθούν απ’ έξω να έχει ανοίξει το ταμείο, να έχει αναστατώσει τις προθήκες του μαγαζιού κι ύστερα να προσπαθεί να σπάσει με ένα πυροσβεστήρα την κρυστάλλινη πόρτα που είχε κλείσει και τον είχε παγιδεύσει. Άρα έβλεπαν την βιαιοπραγία και ήξεραν ότι πρόκειται για ληστεία.

Προσπάθησαν να τον εμποδίσουν να βγει – από το κάτω μέρος της προθήκης που ο ίδιος ο ληστής το έσπασε. Πώς τον εμπόδιζαν; Κλωτσώντας τον, όταν πήγαινε να βγει! Αυτός επέμενε κι όταν τα κατάφερε, κόπηκε ο ίδιος από τα σπασμένα κρύσταλλα…

Εκείνη είναι η μόνη στιγμή που ήλθαν σε επαφή μαζί του. Αυτό κράτησε ένα -δύο δευτερόλεπτα. Και ο ληστής σηκώνεται και τρέχει να ξεφύγει.

Αν είχε φάει «θανάσιμη κλωτσιά στο κεφάλι» θα έμενε αναίσθητος. Δεν θα κατάφερνε να τους ξεφύγει, ούτε θα έτρεχε σαν δαιμονισμένος κρατώντας ένα σπασμένο κρύσταλλο στο χέρι…

Ο τραυματισμός του από τα σπασμένα κρύσταλλα ήταν κάτι που ο ίδιος προκάλεσε. Δεν του έσπασαν τα τζάμια στο κεφάλι του (από έξω προς τα μέσα). Ούτε μπορούσε να γίνει αυτό…

Ο ίδιος έσπασε τα τζάμια με τον πυροσβεστήρα από μέσα προς τα έξω. Και όταν τον εξέτασε ο ιατροδικαστής αργότερα δεν του βρήκε ούτε «θανάσιμο τραυματισμό στο κεφάλι» (από τις υποτιθέμενες «κλωτσιές») ούτε θανάσιμο τραυματισμό από τα σπασμένα κρύσταλλα. 

Άοπλοι απέναντι στον ληστή

Συμπέρασμα, κλώτσησαν προς την πλευρά του, αλλά δεν τον πέτυχαν ή δεν του έκαναν ζημιά.

Ήταν άοπλοι απέναντι σε οπλισμένο ληστή, ο οποίος τα είχε σπάσει το μαγαζί. Το μόνο που μπορούσαν να κάνουν είναι να τον εμποδίσουν να ξεφύγει. Κι όπως φάνηκε μέχρι στιγμής, δεν του προξένησαν τίποτε σοβαρό…

Όλα αυτά που ακούστηκαν περί «λιντσαρίσματος» είναι γελοία. Δεν υπάρχει λιντσάρισμα όταν δύο άοπλοι επιτίθενται σε ένα ένοπλο, που τους ληστεύει.

«Λιντσάρισμα» είναι όταν ολόκληρος όχλος οπλισμένος επιτίθεται σε ένα άοπλο απρόκλητα…

Αν προκύψει από την ιστολογική εξέταση ότι δεν προκλήθηκε καμία «αφανής» κρανιοεγκεφαλική βλάβη από τις «κλωτσιές», τότε οι δύο που αντιστάθηκαν, σήμερα «λιντσάρονται» από το «σύστημα».

Από τους «ακτιβιστές», από τους «ΛΟΑΤΚΙ», από τους «συμπαθούντες», από τον ίδιο το Πρόεδρο της Βουλής που έβγαλε και «πόρισμα» τρομάρα του…

Αν προκύψει λέω. Και προς στιγμήν, εκεί πάει το πράγμα.

Πάμε παρακάτω…

Δεν υπάρχει «καλή» και «κακή» βία.

Αυτό σημαίνει ότι η βία που ασκεί ο «Ρουβίκωνας» και η βία που άσκησαν οι κουκουλοφόροι τραυματίζοντας σοβαρά την 19χρονη κοπελίτσα στο Αγρίνιο, είναι εξ ίσου απεχθείς και καταδικαστέες! Όπως και η βία της ΧΑ, εξ άλλου…

Μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αυτό;

Ναι, αλλά για τους «Ρουβίκωνες» και τους κουκουλοφόρους, δεν ακούγαμε μισή ώρα ρεπορτάζ στα κανάλια δύο μέρες συνέχεια!

Ούτε δηλώσεις από «μεγαλόσχημους». Ούτε «οιμωγές και θρήνους» από κανένα…

Τι γίνεται, παιδιά;

Σύμφωνοι! Από τη βία του «Ρουβίκωνα» δεν πέθανε κανένας. Ακόμα…

Αλλά είναι ευθείες και προμελετημένες κακουργηματικές πράξεις.

Το να σπάς με βαριοπούλα το μαγαζί ή του άλλου, μπορεί να πάει ΚΑΙ για κακούργημα.

Το να εισβάλλεις σε πρεσβείες, ή να θέτεις σε κίνδυνο της διεθνή εκπροσώπηση της χώρας σου, μπορεί να πάει ΚΑΙ για κακούργημα.

Το να απειλείς πολιτικούς επώνυμα, μπορεί να πάει ΚΑΙ για κακούργημα.

Κι αν σε κάποια από τις επόμενες «ακτιβιστικές επιθέσεις» εμπλακεί και η εσωτερική φρουρά της ξένης πρεσβείας – πέρα από τις εξωτερική, που είναι συνήθως ένας νυσταλέος Έλληνας φρουρός – τότε μπορεί να γίνει και φονικό!

Χαλαρά ο Ρουβίκωνας

Ο «Ρουβίκωνας» αντιμετωπίζεται με τη χαλαρότητα του τύπου «τα παιδία παίζει»…

Δεν… «παίζουν» τα παιδιά. Ασκούν τρομοκρατία! Μπουκάρουν και σε Εκκλησίες τώρα!

Όπως έκαναν προχθές στα Εξάρχεια. Οι πιστοί στο «εκκλησίασμα» δεν αντέδρασαν. Αιφνιδιάστηκαν.

Αύριο, αν το επιχειρήσουν αλλού, μπορεί να βρεθούν κάποιοι που δεν θα αιφνιδιαστούν και θα αντιδράσουν. Τότε θα τους λιντσάρουν! Δεν λέω… «και καλά θα τους κάνουν». Όχι! Αλλά τότε θα δείτε τι θα πει αληθινό λιντσάρισμα.

Μια σοβαρή Πολιτεία, παρεμβαίνει εγκαίρως για να το προλάβει και να το αποτρέψει. Αλλά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν το κάνει. Σαν να «παρακαλάνε» να συμβεί κάτι αιματηρό.

Όταν μπουκάρεις στο χώρο όπου ο άλλος τελεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα και τον απειλείς ή τον βρίζεις ή τον προσβάλεις, το πράγμα χοντραίνει. Και είναι πολύ πιθανό η αντίδραση των παρευρισκομένων να μην είναι «ήπια». Ούτε «συγκρατημένη»…

Αλλά τέτοια απρόκλητη επίθεση λογίζεται ως «έργω εξύβριση της προσωπικότητας» (οι θρησκευτικές πεποιθήσεις θεωρούνται αναπόσπαστο μέρος της ανθρώπινης προσωπικότητας), και άμεση καταπάτηση του δικαιώματος θρησκευτικής ελευθερίας – ιδιαίτερα όταν η πρόκληση συντελείται σε λατρευτικούς χώρους και την ώρα της λατρείας.

Επειδή εγώ κρατάω την ψυχραιμία μου –άλλοι βρίσκονται σε παραλήρημα– προειδοποιώ ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει αιματηρή κατάληξη.

Ποιοι ασκούν βία

Και οι ευθύνες θα βαρύνουν πρωτίστως αυτούς που μπορούσαν να σταματήσουν τέτοιους «ακτιβισμούς» και δεν τον κάνουν: Την κυβέρνηση!

Η κοπέλα που τραυματίστηκε σοβαρά στο Αγρίνιο –της καταστράφηκε το πρόσωπο- δεν προκάλεσε κανένα. Καθόταν σε ένα παγκάκι σε μία κεντρική πλατεία, απ’ όπου πέρασαν οι κουκουλοφόροι που διαδήλωναν για την επέτειο δολοφονίας του Φύσσα. Και της εκτόξευσαν μια φωτοβολίδα που την βρήκε στο κεφάλι! Θα μπορούσε να έχει πεθάνει επί τόπου. Τη γλίτωσε και τώρα πασχίζουν να της «συμμαζέψουν» το πρόσωπο με αλλεπάλληλες εγχειρήσεις. Με την ελπίδα ότι δεν θα τυφλωθεί… 

Αυτοί που το έκαναν είναι εγκληματίες!

Αλλά γι’ αυτούς δεν ειπώθηκε το παραμικρό. Ούτε τους έπιασαν ούτε τους «ταυτοποίησαν». Σιγά…

Όπως αυτοί που διαδήλωναν κάτω από τη φλεγόμενη Μαρφίν και φώναζαν: «να καείτε» στους τρεις παγιδευμένους (που τελικά απανθρακώθηκαν) ήταν ανθρωπόμορφα τέρατα!

Όπως και ο άλλος που εμπόδιζε στη Σταδίου της πυροσβεστικές αντλίες να φτάσουν εγκαίρως στη Μαρφίν και να σώσουν τους παγιδευμένους.

Αυτοί μάλιστα, ήταν ανθρωπόμορφα τέρατα!

Αλλά κανείς «μεγαλόσχημος» δεν έγραψε κάτι εναντίον τους. Υποκρισία; Αθλιότητα; Και τα δύο!

Και πολλά ακόμα…

Καταδικαστέα η βία

Ξέρω ότι θα βρεθούν κάποιοι να πουν, ότι δεν μπορούμε να κάνουμε «συμψηφισμούς». Δεν μπορούμε να απαντάμε σε ένα αποτρόπαιο βίαιο περιστατικό επικαλούμενοι ένα άλλο αποτρόπαιο βίαιο περιστατικό, για το οποίο ευθύνονται «αντίθετοι».

Παιδιά δεν αφήνετε την πλάκα; Είπαμε δεν υπάρχει «καλή και κακή βία». Κι ότι καταδικάζουμε κάθε μορφή βίας, απ’ όπου κι αν προέρχεται…

Άρα την καταδικάζουμε και όταν προέρχεται από την ΧΑ και όταν προέρχεται από τους κουκουλοφόρους της ακροαριστεράς.

Εντάξει;

Εντάξει!

Αυτό σημαίνει ότι εγκληματική βία μπορεί να υπάρξει και από την ακροαριστερά κι είναι εξ ίσου καταδικαστέα!

Τότε, τι τσιρίζατε, κάποιοι από σας, για τη λεγόμενη «θεωρία των δύο άκρων», που έλεγε αυτό ακριβώς: ότι βία υπάρχει και από την άκρα αριστερά και είναι εξ ίσου καταδικαστέα…

Αυτό ακριβώς αρνιόσασταν κάποτε και τώρα το… επικαλείστε: Ότι δεν υπάρχει καλή και κακή βία!

Όλες είναι εξ ίσου καταδικαστέες. Το καταλάβατε τώρα;

Θα μου πείτε, βέβαια: τι σχέση έχουν όλα αυτά με το δραματικό περιστατικό ληστείας στην Ομόνοια της περασμένη Παρασκευή.

Καμία!

Η αυτοάμυνα είναι νόμιμη

Εδώ μιλάμε κάτι εντελώς διαφορετικό: Για κλασική περίπτωση Αυτοάμυνας!

Χώρια που ο θάνατος του επίδοξου ληστή, είναι πιθανό να μην έχει σχέση ούτε καν με αυτό. Εν πάση περιπτώσει, όμως, η Αυτοάμυνα δεν είναι ούτε «ακροαριστερή» ούτε «ακροδεξιά» βία!

Γιατί απλούστατα, είναι νόμιμη! Το καταλάβατε; Ν-Ο-Μ-Ι-Μ-Η.

Δεν είναι «αυτοδικία». Η αυτοδικία είναι εντελώς παράνομη και απαράδεκτη. Αλλά η Αυτοάμυνα είναι άλλο πράγμα – κι είναι απολύτως Νόμιμη.

Πάρτε και το σχετικό άρθρο 22 του Ποινικού Κώδικα, να σας βρίσκεται…

1. Δεν είναι άδικη η πράξη που τελείται σε περίπτωση άμυνας.

2. Άμυνα είναι η αναγκαία προσβολή του επιτεθέμενου στην οποία  προβαίνει άτομο, για να υπερασπισθεί τον εαυτό του ή άλλον από άδικη και  παρούσα επίθεση που στρέφεται εναντίον τους.

3. Το αναγκαίο μέτρο της άμυνας κρίνεται από το βαθμό επικινδυνότητας  της επίθεσης, από το είδος της βλάβης που απειλούσε, από τον τρόπο και  την ένταση της επίθεσης και από τις λοιπές περιστάσεις.

Συνταγματική υποχρέωση

ΥΓ 1. Το αν οι δύο που αντιστάθηκαν στον επίδοξο ληστή προχθές, το έκαναν στο «αναγκαίο μέτρο» που δικαιολογείται από την απειλή θα το κρίνουν τα δικαστήρια. Όχι εγώ, ούτε εσείς, ούτε άλλος κανείς.

Για την ώρα ο «προοδευτικός» όχλος λιντσάρει τους δύο που αμύνθηκαν και προπηλακίζει  τους δικηγόρους τους…

ΥΓ 2. Όλοι αυτοί που χαλάνε τον κόσμο δεν λένε κουβέντα για την απόπειρα  ληστείας. Μιλάνε για πράγματα που ΔΕΝ έγιναν («λιντσάρισμα» του δράστη)  και δεν μιλάνε γι’ αυτό που πράγματι έγινε (απόπειρα ληστείας…)

Να που η πιο φαιά προπαγάνδα δεν ασκείται μόνο απευθείας από την  κυβέρνηση. Έχει και πολλούς που τη «βοηθάνε» εθελοντικά…

Η αυτοδικία είναι παράνομη

ΥΓ 3. Όποιος ενδιαφέρεται να το ξέρει: Η αυτοάμυνα είναι Νόμιμη!

  • Η «αυτοδικία» είναι παράνομη,
  • η συκοφαντία είναι παράνομη,
  • η «αντιποίηση αρχής» είναι παράνομη,
  • η «απρόκλητη επίθεση» και η «προσβολή της προσωπικότητας» είναι παράνομη,
  • η καλλιέργεια της «εχθροπάθειας» και του μίσους είναι παράνομη,
  • αλλά η αυτοάμυνα είναι Νόμιμη!

Όλα αυτά που κάνουν οι «Ρουβίκωνες και οι κουκουλοφόροι και οι «προστατευόμενοι εξτρεμιστές» στα Πανεπιστήμια είναι ΌΛΑ παράνομα!

Όλα αυτά που προστατεύει η κυβέρνηση με το πρόσχημα του «ακτιβισμού» είναι παράνομα!

Όλα αυτά για τα οποία δεν διαμαρτύρεται κανείς ποτέ – ιδιαίτερα απ’ όσους και όσες χαλάνε τον κόσμο από προχθές – είναι όλα παράνομα.

Η αυτοάμυνα είναι Νόμιμη!

ΥΓ 4. Και το περιβόητο άρθρο 120 παράγραφος 4 του τωρινού μας Συντάγματος – το περιβόητο ακροτελεύτιο άρθρο 114 του παλαιότερου Συντάγματος (του 1952) – είναι η επέκταση και η προέκταση του δικαιώματος στην Αυτοάμυνα του πολίτη. Κι υπήρξε κάποτε «σημαία» δημοκρατικού ξεσηκωμού;

Τι λέει το άρθρο αυτό;

Οι Έλληνες «δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να καταλύσει [το Σύνταγμα] με τη βία»…

Όταν οι άνθρωποι προπηλακίζονται και τρομοκρατούνται γιατί προσπάθησαν να αντισταθούν σε κατάφωρη παραβίαση στοιχειωδών δικαιωμάτων τους – που το ίδιο το Σύνταγμα τα προστατεύει – όχι μόνο είναι νόμιμη η αντίστασή τους.

Αλλά είναι και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ τους!

Και ο Ποινικός Νόμος (πέρα από το Σύνταγμα) είναι μαζί τους – σαφώς και ευθέως!Καταλάβατε;

Δικαιούνται και Υποχρεούνται!

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου