ΑΣΥΛΛΟΓΙΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΑΣΥΛΑ

Μοίρασε το

Επιστροφή στις (αρχέγονες) ρίζες του διαβόητου “Ασύλου”, κάπου 35 χρόνια πριν, όταν θεσπίστηκε το “Πανεπιστημιακό Άσυλο”.

Έγιναν κάποιες παρεμβάσεις /τροποποιήσεις με σημαντικότερη εκείνη της κας Υπ/γου στο παρελθόν και που έδινε το δικαίωμα στις πρυτανικές Αρχές να ζητούν την συνδρομή /επέμβαση /είσοδο της Αστυνομίας εντός των χώρων των Ανωτάτων Ιδρυμάτων.

Έως τότε η Αστυνομία δεν παρενέβαινε, ούτε την καλούσαν αφού θα έπρεπε να ζητηθεί η άδεια του -μικτού φοιτητών και καθηγητών – πειθαρχικού. Οι φοιτητές απέρριπταν κάθε τέτοια παρουσία. Τώρα ο νέος Υπ/γος Παιδείας ζητεί την κατάργηση και την επαναφορά στο αρχικό /αρχέγονο καθεστώς Ασυλίας (;).

Ισχυρίζεται πως δεν θα πρέπει τα ενδοπανεπιστημιακά ζητήματα παραβατικότητας να επιλύονται με αστυνομικούς τρόπους. Πως όμως κύριε θα επιλύεται η διακίνηση ναρκωτικών, οι επιθέσεις, οι βιασμοί, η κατασκευή εμπρηστικών μηχανισμών, βομβών μολότωφ και η μετατροπή των χώρων των ΑΕΙ σε προστατευτικό καταφύγιο των πάσης φύσεως και προελεύσεως “Μπαχαλάκηδων”;

Στο ερώτημα η απάντηση που δόθηκε από τον κο Υπ/γο (και πανεπιστημιακό δάσκαλο) δεν είναι απίθανη, αλλά ανατριχιαστική!

“Τα ζητήματα αυτά επιλύονται από μέσα, αν υπάρχει ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα και σύλλογος καθηγητών . Όχι με αστυνομικούς τρόπους”.

Είναι αδιανόητος , αποκομμένος από την κοινή λογική αυτός ο ισχυρισμός – πρόταση αντιμετώπισης /επίλυσης.

Αναρωτιέμαι:

Έχει επίγνωση ο κος Υπ/γος του τι προτείνει;

Να τον διευκολύνω: Προτείνει “ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα και (γενναίους /αποφασισμένους) πανεπιστημιακούς δασκάλους (!…).

Προφανώς γνωρίζει τι σημαίνει το “ρωμαλέο”.

Φαντάζομαι πως κυριολέκτησε αναφερόμενος στη σωματική ρώμη (αφού η ψυχική ρώμη δεν αρκεί να εμποδίσει τους εμπόρους, τους χρήστες ναρκωτικών , τους καταστροφείς, τους βιαστές).

Επομένως το επόμενο βήμα θα είναι η σωματική ενδυνάμωση – με γυμναστήρια, άρση βαρών, καράτε, μπόντι μπίλντινγκ κ.ο.κ. – των φοιτητών και των καθηγητών ώστε να αντιμετωπίσουν σώμα με σώμα τους ταραξίες και όχι μόνον.

Για αυτό στέλνουμε τα παιδιά μας στα Πανεπιστήμια; Ποιός ο ρόλος των δυνάμεων καταστολής; Η υποκατάστασή τους από (ενδυναμωμένους /ρωμαλέους ) φοιτητές;

Το μόνο ελαφρυντικό το οποίο – καλόπιστα- θα μπορούσα να σκεφτώ και να του προσφέρω, θα ήταν ο επηρεασμός του από το Αρχαιοελληνικόν “Νους υγιής εν σώματι υγιεί”. Αλλά πως ο νους να καλλιεργείται και να λειτουργεί σε αντιεκπαιδευτικό, επικίνδυνο περιβάλλον;

Έφτασαν στα όρια τους ακόμη και οι φοιτητές. Ανησυχούν, καταγγέλουν, φοβούνται, αποφεύγουν να κυκλοφορούν στον… (υποτίθεται) προστατευόμενο χώρο του Πανεπιστημιακού Ασύλου.

ΥΓ Έχοντας κατ’επανάληψη ασχοληθεί – και επί μακρόν – με την παρεξηγημένη έννοια του “Ασύλου” (Σ.Σ Από Άσυλο διακίνησης ιδεών και γνώσεων οδηγηθήκαμε σε διακίνηση ναρκωτικών, καταστροφές, κατασκευές βομβών κ.α).

Φτάσαμε σε: Ά σ υ λ ο α ν ι ά τ ω ν Α σ υ λ ι τ ώ ν Α λ η τ ώ ν, άβουλων δασκάλων, φιλοξενίας αλλά και – δια χρησικτησίας – κατοχής χώρων , περιθωριακών, εμπρηστών.

Πρόταση: Ας πιστεύουν ό, τι θέλουν οι εκάστοτε Υπουργοί και Κυβερνήτες. Αλλά αυτό το αίσχος πρέπει να τελειώνει επιτέλους. Όχι βέβαια .. τηλεοπτικά (;).

Να κάνουν Δημοψήφισμα να τους πούμε αν θέλουμε ή όχι το “Άσυλο”. Να κλείσει οριστικά το ζήτημα και όχι να …. ανοιγοκλείνει κάθε τρείς και λίγο!

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

του αρθρογράφου

ideas change society

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου