Ο Κώστας Δημ. Χρονόπουλος πως το όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι υποκριτικό για πολλούς λόγους. Και χρησιμοποιεί ένα απλό επιχείρημα με σημασία. Γιατί λειτουργούν ιδιωτικά σχολεία και όχι ιδιωτικά πανεπιστήμια;
Η Παιδεία μας (κυρίως ως καλλιέργεια/κουλτούρα) έχει υποστεί πολλά και πολυεπίπεδα δεινά. Ακαλλιέργητοι περιστασιακοί ή και περαστικοί επιβήτορες, καθώς και ιδεοληπτικοί βιαστές της, την εξευτέλισαν, την απαξίωσαν. Διαχρονικό, αχρείαστο, ασύγγνωστο εθνικό έγκλημα!!!
Θα σταθώ στο συζητούμενο άρθρο 16 για τα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια όπου η προσέγγιση του θέματος γίνεται με …αυτιστικό και ανυπόκριτα υποκριτικό τρόπο.
Το αυτιστικό όχι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια
1. Υπάρχουν σε όλες τις πλούσιες και φτωχές χώρες του πλανήτη.
2. Σε καμιά περίπτωση δεν εμποδίζει η ύπαρξη του Ιδιωτικού Πανεπιστημίου την επιτυχή λειτουργία του Δημόσιου Πανεπιστημίου. Είναι έωλος / ανυπόστατος ο ισχυρισμός ότι εξαιτίας των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα υποβαθμιστούν τα δημόσια πανεπιστήμια. Το αντίθετο θα συμβεί. Θα αναβαθμιστούν! Καθώς, θα λειτουργήσει ο φυσιολογικός ανταγωνισμός, θα βελτιωθεί και το επίπεδο του. Εξυπακούεται ότι εάν το ιδιωτικό πανεπιστήμιο δεν είναι καλύτερο από το δημόσιο, θα κλείσει.
3. Κάποιοι ιδεοληπτικοί υποκριτές, λαϊκιστές, ψηφοθήρες, πολιτικάντηδες προβάλλουν νηπιακά επιχειρήματα και αντεπιχειρήματα όπως: ”Δεν επιτρέπεται να έχουμε Παιδεία δύο ταχυτήτων γιατί έτσι παρέχεται η καλύτερη μόρφωση στα παιδιά των κληρονόμων, από τα άλλα τα …παιδιά του Θεού”. Εδώ ας ανοίξουμε μια … ψυχαγωγική παρένθεση:
– Ποιοί είναι οι κληρονόμοι και ποιά τα παιδιά του Θεού;
– Πόσα “παιδιά του Θεού” δεν σπούδασαν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια του Εξωτερικού;
– Που τα βρήκαν τα λεφτά για τις σπουδές οι γονείς τους; Τα πήραν από το παγκάρι της Εκκλησίας; Τι δουλειές και τι συναλλαγές – θεμιτές ή αθέμιτες – έκαναν; Μήπως πάλι δούλευαν μερικοί γονείς σε 2 ή 3 δουλειές για να τα σπουδάσουν;
– Πόσοι από τους Υπουργούς και Βουλευτές οι οποίοι λάβροι ξιφουλκούν εναντίον των ιδιωτικών πανεπιστημίων σπούδασαν σε παρόμοια ξένα;
– Πόσοι από αυτούς στέλνουν τα παιδιά τους εδώ σε δημόσια δημοτικά, γυμνάσια; Ελάχιστοι υποθέτω. (Σ.Σ Εκτιμώ πως η φοίτηση των παιδιών τους σε ιδιωτικά σχολεία, είναι ο λόγος που αυτά δεν καταργούνται). Πόσο φαιδρολάγνοι, υποκριτές πρέπει να είναι κάποιοι Κρατούντες ! …Ναι στα ιδιωτικά εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Όχι στα ιδιωτικά ΑΕΙ (!). Θλιβερό, απολύτως ιδιοτελές. Το ίδιο αίτιο. Θα προσυπογράψω την μη κατάργηση των ιδιωτικών σχολείων, επειδή θεωρώ πως θα ήταν παιδοκτονία να στέλνουν τα μικρά τους παιδάκια στο Εξωτερικό).
– Είναι άραγε μύθος ότι η ανισότητα – οικονομική ή άλλη είναι ο νόμος της φύσης;
– Ποιός έχει (εκτός και αν είναι καθυστερημένος, ιδεοληπτικός, υποκριτής, ή ανίκανος να παραγάγει αξιόλογο έργο) το δικαίωμα: Να μας υποδείξει πως, σε τι θα ξοδέψουμε τα χρήματά μας; (αγορές αγαθών, αυτοκίνητα, παπούτσια, ταβέρνες ή σε εκπαιδευτικά Ιδρύματα για τα παιδιά μας;).
- Με αυτή την νοοτροπία θα πρέπει σύντομα να μας επιβάλλουν και ομοιόμορφη ενδυμασία (σας θυμίζει κάτι;).
Που έβλαψαν τα ιδιωτικά σχολεία
– Είναι, επιεικώς ντροπή, οι ανίκανοι, αποτυχημένοι Εξουσιαστές μας να παραπλανούν. Επειδή αδυνατούν να ανεβάσουν το επίπεδο- όπως οφείλουν – της Δ.Π μάχονται τα Ι.Π. γιατί, δήθεν η λειτουργία τους θα …βλάψει τα δημόσια πανεπιστήμια; Ως προς τι έβλαψαν τα Δημόσια Σχολεία τα Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια;
– Απορία: Σεβαστό το ενδιαφέρον για τα “παιδιά του Θεού” αλλά εδώ υπάρχει διαχωρισμός /ρατσισμός, σε βάρος των παιδιών άθεων γονέων – ή και ουδετερόθρησκων τοιούτων Αυτά γιατί δεν αναφέρονται πουθενά; Είναι διαφορετικής, τρίτης κατηγορίας; (ή μήπως τρίτης διαλογής, λόγω υποκριτικής ένταξης τους σε εκείνα … του Θεού;).
4. Αν μελετήσουν οι αρμόδιοι την κατάταξη /αξιολόγηση (τώρα και πριν 50 χρόνια) των ΑΕΙ μας θα εκπλαγούν. Πιάνουμε πάτο. Δεν διαθέτουμε περαιτέρω περιθώρια υποβάθμισης. Άρα;
5. Περίπου 500.000 δικοί μας νέοι επιστήμονες μετανάστευσαν και προσφέρουν τις γνώσεις τους, όπως και τις φοροδοτικές τους υποχρεώσεις εκτός Ελλάδος.
6. Οικονομική Αιμορραγία από τις χιλιάδες των νέων μας που πηγαίνουν σε ξένα ιδιωτικά πανεπιστήμια για να σπουδάσουν. Αν διαθέταμε εδώ ιδιωτικά πανεπιστήμια θα πήγαιναν;
7. Όταν ακόμη και τριτοκοσμικές χώρες κερδίζουν συνάλλαγμα από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια τους, εμείς τι παριστάνουμε; Τους …ευφυείς κρετίνους;
ΥΓ Πολλαπλά τα οφέλη -υλικά και άυλα – από την ίδρυση των Ιδιωτικών ΑΕΙ. Ιδίως αν δεν καταργηθεί η αριστεία!