Τριάντα ένα (31) διαφημιστικά τηλεοπτικά σποτ εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν και φέτος, όπως κάθε χρόνο, οι φοιτητές Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Τα σποτ αυτά είναι το προϊόν των εργασιών τους για όλο το εξάμηνο στο πλαίσιο του μαθήματος «Διαφημιστική Εκστρατεία».
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να αναπτύξουν μιαολοκληρωμένη Διαφημιστική Καμπάνια για ένα υπαρκτό προϊόν, συνήθως με την αρχική καθοδήγηση της επιχείρησης σε επίπεδο Marketing Brief.
Τα βήματα που καλούνται να ολοκληρώσουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι το Marketing Brief, το Creative Brief, το Budgeting, το Media Plan, μια παράλληλη δράση (π.χ. σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια) καθώς και ένα Διαφημιστικό Βίντεο.
Οι ομάδες των φοιτητών καλούνται να ολοκληρώσουν πολλά επιμέρους μικρότερα projects κατά τη διάρκεια του απαιτητικού μαθήματος, πέρα από το Διαφημιστικό Βίντεο (π.χ. μια παράλληλη δράση σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια).
Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Το μάθημα διδάσκεται στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) καθώς και στηνκατεύθυνση Μάρκετινγκ του νέου Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος).
Το new-Deal επέλεξε και παρουσιάζει τέσσερις από τις καλύτερες εργασίες των παιδιών.
https://www.youtube.com/watch?v=8VwmcqXIvHs#t=65
https://www.youtube.com/watch?v=zO8Xy1Rd94I