ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΙ MARKETING ΚΡΗΤΗΣ

Μοίρασε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Τριάντα ένα (31) διαφημιστικά τηλεοπτικά σποτ εμπνεύστηκαν και δημιούργησαν και φέτος, όπως κάθε χρόνο, οι φοιτητές Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Τα σποτ αυτά είναι το προϊόν των εργασιών τους για όλο το εξάμηνο στο πλαίσιο του μαθήματος «Διαφημιστική Εκστρατεία».

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι φοιτητές, χωρισμένοι σε ομάδες, καλούνται να αναπτύξουν μιαολοκληρωμένη Διαφημιστική Καμπάνια για ένα υπαρκτό προϊόν, συνήθως με την αρχική καθοδήγηση της επιχείρησης σε επίπεδο Marketing Brief.

Τα βήματα που καλούνται να ολοκληρώσουν οι φοιτητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι το Marketing Brief, το Creative Brief, το Budgeting, το Media Plan, μια παράλληλη δράση (π.χ. σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια) καθώς και ένα Διαφημιστικό Βίντεο.

Οι ομάδες των φοιτητών καλούνται να ολοκληρώσουν πολλά επιμέρους μικρότερα projects κατά τη διάρκεια του απαιτητικού μαθήματος, πέρα από το Διαφημιστικό Βίντεο (π.χ. μια παράλληλη δράση σε Digital, Έντυπη ή Below the Line ενέργεια).

Το μάθημα Διαφημιστική Εκστρατεία είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα στην κατεύθυνση Μάρκετινγκ του ΤΕΙ Κρήτης. Το μάθημα διδάσκεται στο Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) καθώς και στηνκατεύθυνση Μάρκετινγκ του νέου Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος).

Το new-Deal επέλεξε και παρουσιάζει τέσσερις από τις καλύτερες εργασίες των παιδιών.

YouTube player
YouTube player

https://www.youtube.com/watch?v=8VwmcqXIvHs#t=65

https://www.youtube.com/watch?v=zO8Xy1Rd94I

https://www.youtube.com/watch?v=8VwmcqXIvHs#t=65

https://www.youtube.com/watch?v=zO8Xy1Rd94I

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP

Download on the App Store

Μοίρασε το

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

του αρθρογράφου

ideas change society

Αφήστε μια απάντηση

Σχόλια

Μπες στη συζήτηση

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου

Κάνε εγγραφή για να αφήσεις τα σχόλιά σου