Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ, σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Ananas Α.Ε. από το 1987. Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες θητείες. Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας για πολλούς πολιτικούς και οργανισμούς, με πιο πρόσφατη απ’ όλες τις τακτικές συνεργασίες του, εκείνη με τον Πρόεδρο της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας.Από το 1997, διευθύνει και συντονίζει το επιτελείο επιστημονικών συνεργατών της Think Politics, αναλαμβάνοντας πλήθος υποψηφίων και σημειώνοντας εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας. Είναι συγγραφέας των εξειδικευμένων πρακτικών οδηγών Πολιτικής Επικοινωνίας «Πώς να κάνετε σωστή Προεκλογική Εκστρατεία» (1998) και «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (2006). Αρθρογραφεί σε τοπικής και εθνική κυκλοφορίας εφημερίδες, καθώς και σε εξειδικευμένα επαγγελματικά έντυπα στο χώρο της Επικοινωνίας.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
τηλεοπτικη σιτιση

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ

Όλα στο τηλεοπτικό τοπίο αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν!

Σε αναβρασμό βρίσκονται τα τηλεοπτικά κανάλια που θα μείνουν «εκτός συμφωνίας».

Πως θα εκπέμπουν, από πού θα εκπέμπουν, πως θα χρεώνουν και πιο απλά ποιο θα είναι το plan b της επόμενης μέρας χωρίς άδεια.

Λύσεις, απ’ ότι φαίνεται, υπάρχουν πολλές.

Εκπέμπουμε από Κύπρο, από περιφερειακά κανάλια, από διεθνή ύδατα, από θυγατρικά κανάλια των Βαλκανίων, από το διαδίκτυο! Και να μην ξεχνάμε ότι ακολουθούν και οι θεματικές άδειες, ενημερωτικές, ψυχαγωγικές, αθλητικές. Τελικά μια από τα ίδια θα έχουμε και ο ντόρος γίνεται για το θεαθήναι.

Όσο για την περιβόητη βιωσιμότητα των τεσσάρων καναλιών από τη διαφημιστική πίτα που εκτιμάται στο ποσό των διακοσίων εκατομμυρίων, αυτό κι αν είναι αστειότητα. Δηλαδή, αν η διαφημιστική δαπάνη πέσει στα 150 εκ. ευρώ θα κόψουν μία από τις άδειες; Και τα θεματικά κανάλια από ποια πίτα θα πάρουν κομμάτι και πως θα επιβιώσουν;

Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ από ποια πίτα σιτίζονται;

Και το τηλεοπτικό κοινό ενδιαφέρεται για το ποιοί θα είναι οι νέοι βαρόνοι των ΜΜΕ, και πόσα χρήματα έδωσαν στο κράτος σε φόρους οι παλιοί καναλάρχες; Το αμαρτωλό καθεστώς των υπαρχόντων ΜΜΕ θα αλλάξει με νέα πρόσωπα, αλλά θα παραμείνει αμαρτωλό!

Το σκίτσο είναι του Θοδωρή Μακρή