Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

new-Deal ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Επιλογές θεμάτων και άξιων προσοχής άρθρων από την συντακτική ομάδα του new-Deal
Love story… στα χρονια του διαδικτυου…

LOVE STORY… ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ…

Ο έρωτας, δεν πάει πια στα μπαρ, στις πλατείες ή στα στέκια. Σ’ αυτή τη ρευστή και μεταβατική εποχή, η αναζήτηση συντρόφου, η ερωτική αναζήτηση, περνά πια όλο και πιο πολύ από κομπτιούτερ, τα λάπτοπ ή τις οθόνες των κινητών. Αυτά είναι ουσιαστικά τα «νέα στέκια» του φλέρτ, αφού πλέον ο έρωτας περνά όλο και πιο πολύ από το διαδίκτυο.

Οι εποχές λοιπόν αλλάζουν και αλλάζουν για τα καλά και μαζί τους αλλάζουν οι συνήθειες και η «κουλτούρα». Όσοι λοιπόν πια  αναζητούν τον έρωτα, στρέφονται πλέον και στο Διαδίκτυο, καθώς το 27% των Ελλήνων θεωρεί ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις νέες γνωριμίες. Έτσι, η διαδικτυακή αναζήτηση συντρόφου συνιστά την τρίτη δημοφιλέστερη μέθοδο γνωριμίας. Για τους Έλληνες πάντως, το «προξενιό» μέσω φίλων παραμένει διαχρονικά η πιο δημοφιλής μέθοδος γνωριμίας, ενώ έπεται η κοινωνική δικτύωση…

Ο έρωτας μέσω Διαδικτύου κερδίζει σε δημοτικότητα και ένας στους τρεις (33%) Έλληνες χρήστες δηλώνει ότι αναπτύσσει ερωτικές σχέσεις μετά τη γνωριμία μέσω διαδικτύου. Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (51%) δηλώνουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει το Windows Live Instant Messenger για να φλερτάρουν.

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από online έρευνα του Windows Live Group της Microsoft σε δέκα χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε η Microsoft Ελλάς, με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στις 14 Σεπτεμβρίου.

Στο πλαίσιο της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 19.730 άτομα, μεταξύ των οποίων 1.324 Έλληνες, διερευνήθηκαν οι εμπειρίες και καταγράφηκαν κάποιες από τις διαδικτυακές συνήθειες της σύγχρονης ψηφιακής γενιάς, όταν έρχεται η ώρα των ραντεβού και του φλερτ.