Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Ο Ιπποκράτης Χατζηαγγελίδης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1966. Είναι άγαμος και ζει στο Παγκράτι.
Από το 1988 εργάσθηκε ως στέλεχος ή/και ως σύμβουλος διαφόρων εταιριών, επί χρηματοπιστωτικών κυρίως θεμάτων, ενώ από το 2007 είναι επί κεφαλής της ομάδοςχρηματοπιστωτικών συμβούλων INTERACTION FINANCE.
Επιμελήθηκε και διαμεσολάβησε για τη χρηματοδότηση διαφόρων επιχειρήσεωνμε συνολικά κεφάλαια της τάξεως των είκοσι πέντε εκατομμυρίων -25.000.000- ευρώ ενώ διαθέτει μεγάλη εμπειρία διαχειρίσεως και αναδιαρθρώσεως προβληματικών επιχειρήσεων, αποτιμήσεων και εξαγορών/συγχωνεύσεων.
Έχει εκπονήσει μεγάλο αριθμό μελετών επενδύσεων, επιχειρηματικών σχεδίων και σχεδίων αναδιαρθρώσεως & αναχρηματοδοτήσεως επιχειρήσεων. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής σεμιναρίων από τον Ο.Α.Ε.Δ. και έχει διδάξει σε σειρά σεμιναρίων με θέμα τη χρηματοδότηση επιχειρήσεων, την διαχείριση κρίσεως κλπ. Επίσης, έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων χρηματοπιστωτικής διαχειρίσεως, φορολογικού σχεδιασμού, συμβάσεων αποφυγής διπλής φορολογίας, διαχειρίσεως ακινήτων, ανωνύμων εταιρειών κλπ.
Είναι έφεδρος εν εφεδρεία Λοχαγός (ΠΖ). Υπηρέτησε σε παραμεθόριες μονάδες και επιτελεία ενώ έλαβεμέρος σε ασκήσεις εφεδρείας και διοργανώσεις του ΝΑΤΟ και εκπαιδεύθηκε στη Σχολή Πεζικού.
Με την πολιτική ασχολήθηκε από τα μαθητικά του χρόνια ενώ τα τελευταία 10 έτη έχει ενεργή πολιτική δράση στο πλαίσιο της Δεξιάς Παρατάξεως. Έχει σταθεί ενάντια στο λαϊκισμό, αλλά και στον ψευδεπίγραφο εκσυγχρονισμό. Πιστεύει στον αληθινό, εθνικοπατριωτικό, φιλελευθερισμό και όχι στους δήθεν φιλελευθέρους που κρύβουν μόνον αριστερές και εθνομηδενιστικές ιδεοληψίες.
Εργάζεται με σκοπό την Ριζική Πολιτική Μεταρρύθμιση, δηλαδή ένα νέο σύνταγμα και πολίτευμα πλήρους διαχωρισμού των εξουσιών, αυξημένης λαϊκής κυριαρχίας και ευθύνης των πολιτών.
Επίσης, πιστεύει ότι πρέπει να εισαχθεί ένα νέο δίκαιο φορολογικό σύστημα πλήρους και καθολικής εκπτώσεως των δαπανών από το εισόδημα ώστε να απαλειφθεί η διπλή φορολόγηση, η οποία συνιστά «νόμιμη κλοπή» και επιβαρύνει ιδιαιτέρως τα χαμηλά εισοδηματικά κλιμάκια. Ένα τέτοιο σύστημα πρέπει να συνοδευθεί από μια γενναία και οριστική μακροχρόνια ρύθμιση, η οποία -χωρίς να χαρίζει τίποτα σε κανέναν!- θα δώσει σε όλους μας τη δυνατότητα να αποπληρώσουμε τα όποια πραγματικά μας χρέη προς το δημόσιο, χωρίς παράλογες προσαυξήσεις και χωρίς την κλοπή του ΕΝΦΙΑ!
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΧΑΤΖΗΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
οι αοριστεσ διακηρυξεισ του κυριακου

ΟΙ ΑΟΡΙΣΤΕΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΕΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ

Παραθέτω την οκτάδα των μεταρρυθμίσεων που, κατά τον Πρόεδρο της Ν.Δ., θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να προσελκύσει επενδύσεις και να επιστρέψει σε βιώσιμο κύκλο ανάπτυξης.

1. Η μείωση του φορολογικού κόστους και του κόστους εισφορών που επιβαρύνει την εργασία. Για να αποκτήσει επαρκές κίνητρο η επιχειρηματικότητα και η εργασία στη χώρα και να μικρύνουμε το καταστροφικό χάσμα, σε φόρους και εισφορές, με τις ανταγωνιστικές γειτονικές μας χώρες.

2. Η συνολική φορολογική μεταρρύθμιση που θα διευκολύνει το επιχειρείν και θα προάγει τη διαφάνεια.

3. Η βαθιά μετάλλαξη του Κράτους ώστε να εξυπηρετεί τον πολίτη και να στηρίζει την επιχειρηματικότητα, με αλλαγή πρακτικής και νοοτροπίας στην αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων.

4. Η ριζική μεταρρύθμιση μηχανισμών διοίκησης, που αφορούν στην απονομή της Δικαιοσύνης και στην επίλυση διαφορών.

5. Η βελτίωση του ρυθμιστικού περιβάλλοντος με εισαγωγή αρχών και πρακτικών καλής νομοθέτησης για τον περιορισμό διαφορών που προκύπτουν από την παρερμηνεία των κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης, μέσω της βελτίωσης της ποιότητας και σαφήνειας της νομοθεσίας.

6. Η αξιοποίηση του Αναπτυξιακού Νόμου ως εργαλείο για την προώθηση της παραγωγικότητας, της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας.

7. Η επιθετική προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών.

8. Η βελτίωση της στόχευσης και της αποτελεσματικότητας των φορολογικών ελέγχων.

Αντέγραψα το κείμενο από ιστοσελίδα μεγάλης επισκεψιμότητος, άρα θεωρώ ότι είναι ακριβές και μπορώ να το σχολιάσω.

Δεν χρειάζεται να πω πολλά. Συμφωνώ με τις έξι πρώτες «μεταρρυθμίσεις», όμως δεν πρόκειται για μεταρρυθμίσεις, αλλά για προθέσεις ή, πιο σωστά, για τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα. Πρόκειται για γενικές διατυπώσεις, με τις οποίες οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν.

Όμως, δεν είμαστε στην εποχή που οι γενικές έως αόριστες διακηρύξεις, έστω οι διακηρύξεις αρχών, αρκούν για να πείσουν το εκλογικό σώμα για την ικανότητα ενός κόμματος και του ηγέτη του να ανατάξουν τη χώρα.

Το πολιτικό μας σύστημα έχει χάσει την αξιοπιστία του. Δυστυχώς -μου αρέσει ή όχι, είναι σωστό ή όχι- πολύ μεγάλο μέρος των ψηφοφόρων, περίπου 25%, θεωρεί τη Ν.Δ. συνυπεύθυνη για όσα έχουν συμβεί. Πρόκειται για μη αριστερούς ψηφοφόρους που απλώς απέχουν. Αν ο κ. Μητσοτάκης δεν πείσει αυτή τη μερίδα ψηφοφόρων ότι διαθέτει συγκεκριμένες ριζοσπαστικές προτάσεις, ικανές να φέρουν ένα αναπτυξιακό και αναγεννητικό σοκ στη χώρα, δεν θα πάρει την ψήφο τους. Για την ακρίβεια, δεν θα πάνε καν να ψηφίσουν. Χωρίς αυτούς, όμως, δεν υπάρχει πιθανότητα αυτοδυναμίας με ότι αυτό σημαίνει…

Δυστυχώς, όσα εξήγγειλε ο κ. Μητσοτάκης, δεν συνιστούν σαφείς ριζοσπαστικές προτάσεις, αλλά μια διακήρυξη καλών προθέσεων. Με τέτοιες διακηρύξεις δεν πείθονται οι απογοητευμένοι ψηφοφόροι, που είναι και οι πλέον προβληματισμένοι και δεν χαρίζουν την ψήφο τους σε κανέναν.

Όμως, υπάρχει και κάτι ακόμη. Υπάρχουν οι τρεις τελευταίες προτάσεις του κ. Μητσοτάκη, οι οποίες είναι μάλλον πιο συγκεκριμένες. Δυστυχώς, δεν είναι καθόλου ριζοσπαστικές και είναι εντελώς λανθασμένες.

– Ο αναπτυξιακός νόμος και οι πάσης φύσεως επιδοτήσεις είναι το πλέον ακατάλληλο εργαλείο για να προωθηθούν οι επενδύσεις. Όπως έχει αποδείξει η εμπειρία 50 ετών εφαρμογής δεκάδων νόμων και προγραμμάτων, όσες επιχειρήσεις χρειάζονται τις επιδοτήσεις δεν μπορούν να τις αξιοποιήσουν γιατί δεν πληρούν τα κριτήρια. Όσες μπορούν και τα πληρούν και τις αξιοποιούν απλώς δεν τις χρειάζονται. Το αποτέλεσμα είναι μόνο διαφθορά, διαπλοκή και σπατάλη του χρήματος των φορολογουμένων σε εργοστάσια-φαντάσματα!

– Τι σημαίνει, άραγε, επιθετική προώθηση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και γιατί είναι αναπτυξιακό ένα μέτρο που μάλλον μας οδηγεί σε μια κοινοβουλευτική εκδοχή του Μεγάλου Αδελφού, από το 1984 του Τζωρτζ Όργουελ;

– Είναι προφανές ότι η ανωτέρω εξαγγελία συνδυάζεται με την επόμενη –και τελευταία- που αφορά τη βελτίωση της στόχευση και της αποτελεσματικότητος των φορολογικών ελέγχων. Δεν βλέπω σε τι διαφέρει αυτό από ότι ήδη πράττει η κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου ή θα έπραττε π.χ. μια κυβέρνηση της κεντρο-αριστεράς, όπως και αν αυτή μετονομασθεί και όποιον εκλέξει πρόεδρο!

Δυστυχώς, αντί της -πραγματικώς επαναστατικής- εξαγγελίας ενός λιτού, διαφανούς και δίκαιου φορολογικού συστήματος πλήρους και καθολικής εκπτώσεως δαπανών από το εισόδημα, το οποίο σχεδόν εξαφανίζει κάθε κίνητρο φοροδιαφυγής, η Ν.Δ., ακόμη και υπό την προεδρία του κ. Μητσοτάκη, επιλέγει ανέμπνευστες, αντιαναπτυξιακές και αναποτελεσματικές λογικές που αποθεώνουν τον κρατισμό και την συμβατική διαχειριστική αντίληψη των τεχνοκρατών της Α.Δ.Α.Ε. και πρώην Γ.Γ.Δ.Ε.!

Δυστυχώς, αντί ενός σχεδίου ταχείας επαναλειτουργίας του χρηματοπιστωτικού συστήματος και προσελκύσεως επενδυτικών κεφαλαίων από το εξωτερικό, ακούσαμε μόνο για αναπτυξιακό νόμο!

Θλίψη…