Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΘΑΡΑ ΛΕΦΤΑ, ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ, ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΤΟ ΕΙΠΑΜΕ, ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ

Ο ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ, επί μακρόν στενός συνεργάτης του Γιώργου Παπανδρέου, μέχρι πρότινος υπεύθυνος Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ, ανέλαβε να σχεδιάσει και να υλοποιήσει την προεκλογική στρατηγική του κόμματος. Σήμερα, ως υποψήφιος βουλευτής στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας, λέει τη γνώμη του στο NEW DEAL για το σκεπτικό, τους στόχους, αλλά και τα πολιτικά ρίσκα της προεκλογικής καμπάνιας του ΠΑΣΟΚ.

{youtube}12n-hmI63D8{/youtube}

του ΠΑΥΛΟΥ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΥ

Όταν σχεδιάστηκε η προεκλογική εκστρατεία του ΠΑΣΟΚ, ο Πρόεδρος έδωσε μια εντολή: «Θέλω σ’ αυτή την προεκλογική εκστρατεία να συμπεριφερθούμε όπως θέλουμε να κυβερνήσουμε. Να ζήσουν οι πολίτες την αλλαγή που πρεσβεύουμε και που θα φέρουμε στη χώρα την επόμενη μέρα, αν μας εμπιστευθούν με την ψήφο τους». Έτσι, σχεδιάσαμε μια καμπάνια που βασίζεται στο τρίπτυχο «καθαρό περιβάλλον – καθαρά λεφτά – καθαρές κουβέντες» και προτείναμε σε όλα τα άλλα κόμματα να ακολουθήσουν το παράδειγμά μας.

Προτείναμε να καταργηθούν οι αφίσες και οι γιγαντοαφίσες. Προτείναμε να κάνουμε μια εκστρατεία βασισμένη στις εισφορές των μελών μας και στην κρατική επιχορήγηση μόνο. Και προτείναμε οι συζητήσεις των αρχηγών να είναι πιο ελεύθερες και να συμμετέχει το κοινό.

Τα άλλα κόμματα δεν ανταποκρίθηκαν στην πρότασή μας και εκείνη την ώρα κληθήκαμε να πάρουμε μια απόφαση. Να συνεχίσουμε όπως οι άλλοι ή να χαράξουμε τη δική μας πορεία. Πιστεύοντας ότι τα μικρά τουλάχιστον κόμματα θα μας ακολουθήσουν δηλώσαμε ότι θα προχωρήσουμε σε αυτές τις αλλάγες, έστω και μόνοι. Έκπληξη μας προκάλεσε ότι ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε οι Οικολόγοι μας ακολούθησαν, καθιστώντας την απόφασή μας μια απόφαση υψηλού ρίσκου. Και μας βγήκε.

Από όλη την Ελλάδα μας έρχονται μηνύματα ότι πορευτήκαμε σωστά. Η φαινομενική απουσία μας από τις γιγαντοαφίσες στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κάνουν την παρουσία της πρότασής μας ακόμα πιο ηχηρή. Κάθε αφίσα της Νέας Δημοκρατίας θυμίζει πόσο αγκιλωμένοι είναι στο παρελθόν και πόση αγωνία έχουν για την εξουσία.

Η ίδια αντίληψη διακατέχει και την τηλεοπτική μας εκστρατεία. Το 70% του τηλεοπτικού μας χρόνου το αφιερώσαμε στις προτάσεις μας για την οικονομία, το κράτος, την παιδεία, το περιβάλλον. Σεβόμενοι την απαίτηση του πολίτη για πληροφόρηση, δώσαμε έμφαση σε προτάσεις και μέτρα του ΠΑΣΟΚ, θέτοντας την ατζέντα των εκλογών και πιέζοντας τα άλλα κόμματα να τοποθετηθούν πάνω στις δικές μας προτάσεις.

Είναι προφανές ότι τα άλλα κόμματα διαφωνούν με τις προτάσεις μας αλλά τις δικές μας συζητούν. Καμία άλλη.

Αυτό αποτελεί από μόνο του δικαίωση και νίκη για τον τρόπο που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε την καμπάνια μας. Ο Γιώργος Παπανδρέου υιοθετησε μια καμπάνια που έλεγε «καθαρό περιβάλλον – καθαρά λεφτά – καθαρές κουβέντες». Αντίθετα, αν κοιτάξει κανείς την Αθήνα, γεμάτη γιγαντοαφίσες με το πρόσωπο του κ.Καραμανλή και τα τηλεοπτικά σποτ της Νέας Δημοκρατίας που διαστρεβλώνουν τις προτάσεις μας έχει την αίσθηση ότι η εντολή που έδωσε ο Πρωθυπουργός στο δικό του επιτελείο ήταν: «Δοξάστε εμένα και να διασύρετε τον αντίπαλο».

Έτσι λοιπόν από την μία μεριά έχουμε μια καμπάνια που λέει «έτσι θα κυβερνήσουμε» και από την άλλη μια καμπάνια που λέει «έτσι κυβέρνησα».

Ο Παύλος Γερουλάνος είναι υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ

{youtube}ItazXr7BGpc{/youtube}