Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

new-Deal

H θέση, το ρεπορτάζ, η ανάλυση των γεγονότων μέσα από τη ματιά της συντακτικής μας ομάδας.
το new-deal χορηγοσ επικοινωνιασ του κινηματοσ πολιτων: καταναλωνουμε ο,τι παραγουμε

ΤΟ new-Deal ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ

Η υιοθέτηση, με νομοθετική ρύθμιση, από το Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, μιας από τις πρώτες προτάσεις του «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ- καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε» για την προαιρετική τοποθέτηση σήμανσης διάκρισης της προέλευσης των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών με ειδικό σήμα, ανακοινώθηκε στην σημερινή συνέντευξη τύπου.

Η ανακοίνωση για την προώθηση του σχετικού νομοσχεδίου, έγινε από την ηγεσία του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ, μετά από εξουσιοδότηση του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου κ. Στέφανου Κομνηνού στην χθεσινή τους επικοινωνία.

Όπως επισημάνθηκε από τους ομιλητές με την υλοποίηση της ρύθμισης αυτής δίνεται ένα ακόμα εμφανές ερέθισμα στους καταναλωτές να εντοπίζουν ευκολότερα και να επιλέγουν τα ελληνικά προϊόντα.

Αίσθηση προκάλεσε η επισήμανση ότι το τελευταίο έτος, με βάση τα επίσημα στοιχεία, παρατηρείται μείωση έως και 20% των εισαγόμενων προϊόντων στην χώρα αλλά και αύξηση 10% των εξαγομένων ελληνικών προϊόντων. Τα στοιχεία αυτά , επισημάνθηκε, αποδεικνύουν την δύναμη του καταναλωτή «μπροστά στο ράφι». Και αυτό καθώς ένα μέρος των θετικών αυτών αποτελεσμάτων οφείλεται στην συνειδητοποίηση από τους καταναλωτές της αξίας των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Μετά τον χαιρετισμό του Προέδρου του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ κ. Δημ. Μπέη, τ. Δημάρχου Αθηναίων και υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου της ΝΕΤ Κώστα Αρβανίτη, μίλησαν:

  • Νίκος Σκουλάς, Α΄ Αντιπρόεδρος τ. Υπουργός Τουρισμού με θέμα « Ελληνικά ή εισαγόμενα; Η επιλογή κρίσιμος παράγων εξόδου από την κρίση».

  • Γιώργος Καββαθάς, Β΄ Αντιπρόεδρος και Αντιπρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ με θέμα: « Η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί σήμερα εθνικό καθήκον».

  • Κώστας Μουτζούρης, Γενικός Γραμματέας, πρ. Πρύτανης ΕΜΠ με θέμα: « Παράγουμε ελληνικά, κοστολογούμε λογικά, καταναλώνουμε την παραγωγή μας».

  • Ιωάννη Καρανδινάκη, μέλος Δ.Σ. Πρόεδρος ‘Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος της ΓΣΕΕ με θέμα: « Κατανάλωση και Απασχόληση».

Για τον ρόλο του Τύπου και των social media στην προώθηση της καμπάνιας για την προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αλλά και τον ρόλο των ίδιων των καταναλωτών , μίλησε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Καμπουράκης.

Παρεμβάσεις και προτάσεις στην κατεύθυνση στήριξης των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών έκαναν οι:

  • Ντίνα Μπέη, Γενική Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού

  • Τσάτσος Δημήτρης, Αντιπρόεδρος ΒΕΑ

  • Ασημακόπουλος Δημήτρης, Πρόεδρος ΓΣΕΒΕΕ

  • Τσακίρης Γεώργιος, Πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος

  • Ασκούνης Κώστας, Πρόεδρος ΚΕΔΕ, Δήμαρχος Καλλιθέας

  • Μπενέτος Γεώργιος, Πρόεδρος Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά

  • Ντριβάλας Οδυσσέας, Αντιπρόεδρος ΑΔΕΔΥ

  • Σαράντης Γιάννης, Εκπρόσωπος Εργατικού Κέντρου Αθηνών

  • Αλεξόπουλος Γιώργος, Πρόεδρος Ένωσης Καταναλωτών Καλλιθέας

  • Μέγγουλης Αντώνης, Σύμβουλος ΕΣΕΕ

  • Κουράσης Γιώργος, Αναπλ. Γεν. Γραμματέας ΠΟΕΣΕ

  • Γιατράς Δημήτρης, Αναπλ. Γεν. Γραμματέας ΓΣΕΒΕΕ

Σημείωση

Από αύριο θα υπάρχει σχετική καταχώριση και στο youTube.

ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΚΟΣΤΟΛΟΓΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΑ,

ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΑΣ

Το ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ- ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ έχει ως κύριο στόχο την τόνωση της καταναλώσεως προϊόντων και υπηρεσιών παραγομένων εξ ολοκλήρου ή μερικώς στη χώρα μας και ως παράλληλους στόχους την παρότρυνση όλων μας να παράγουμε περισσότερα προϊόντα και να τα κοστολογούμε με λογική και ρεαλισμό, χωρίς αισχροκέρδεια.

Ως προϊόντα και υπηρεσίες δεν νοούμε μόνο τα διατροφικά, ενδύσεως, υποδήσεως, καλλωπισμού, πρώτης ανάγκης, καύσιμα, οικοδομήσεως, αναψυχής, τουρισμού κ.α. Περιλαμβάνουμε και τις υπηρεσίες, την εκπαίδευση στις τρεις βαθμίδες, την εκπόνηση μελετών όλων των κατηγοριών από Έλληνες τεχνικούς, την παραγωγή έργων όλων των ειδών από Έλληνες αναδόχους, την χρήση της πλούσιας γλώσσας μας, την ανάγνωση προϊόντων της πλούσιας Ελληνικής γραμματείας και λογοτεχνίας, την επίσκεψη ιστορικών μας χώρων κ.α.

Το ΚΙΝΗΜΑ δεν ταυτίζεται ούτε περιορίζεται σε πολιτικούς και κομματικούς χώρους. Επιδιώκουμε να τους διαπερνά όλους. Δεν έχει ίχνος εθνικισμού. Ζούμε και θέλουμε να ζούμε σε μια ανοιχτή κοινωνία, σε μια ελεύθερη χώρα που μετέχει σε Ενώσεις με άλλες χώρες και συμμαχίες, σε ένα σταυροδρόμι πολιτισμών, λαών, θρησκειών. Δεν είμαστε περιχαρακωμένοι. Καταναλώνουμε προϊόντα όλων των προελεύσεων. Όμως επιδιώκουμε να δώσουμε ίσες ευκαιρίες και προτεραιότητα στα δικά μας, ιδιαιτέρως σε τούτη τη δύσκολη περίοδο που διέρχεται η χώρα, προς όφελος όλων μας.

Βεβαίως, η κατανάλωση Ελληνικών προϊόντων προϋποθέτει την ύπαρξη τέτοιων. Είναι γεγονός, ότι παύσαμε ως κοινωνία να παράγουμε προϊόντα και τείνουμε να μεταβληθούμε σε χώρα υπηρεσιών, πολλές φορές καλών και μερικές φορές κακών. Όμως οι πρωτογενείς και δευτερογενείς τομείς της οικονομίας είναι πρωταρχικής σημασίας για κάθε χώρα. Οφείλουμε να επανέλθουμε στην παραγωγική διαδικασία. Οι νέοι μας να θυμηθούν πατρογονικές ικανότητες στην παραγωγή. Είναι εθνική ανάγκη.

Επίσης η κατανάλωση Ελληνικών προϊόντων προϋποθέτει την κοστολόγηση τους χωρίς αισχροκέρδεια. Δεν είναι λογικό κλασικά ελληνικά προϊόντα (π.χ. τυρί φέτα, γιαούρτι, φρούτα κ.α.) να πωλούνται στη χώρα μας ακριβότερα από όσο σε άλλες χώρες. Δεν είναι παραδεκτό οι τιμές στον καταναλωτή να είναι τρεις, τέσσερες ή περισσότερες φορές υψηλότερες από τις καταβαλλόμενες στον παραγωγό. Η εκτυλισσόμενη περιπέτεια της πατάτας μας έδειξε πολλά και μας διδάσκει περισσότερα. Αρκεί να θελήσουμε να τα εμπεδώσουμε.

Έχουμε πολλές δυνατότητες ως χώρα και ως λαός, με πρώτη την φαιά μας ουσία, το κλίμα, την ιστορία, την γεωγραφία μας. Όλοι οφείλουμε να αντιδράσουμε θετικά και να αναστρέψουμε την πορεία, την οποία αφρόνως μας χάραξαν.

Αθήνα 6 Μαρτίου 2012

Ο Γενικός Γραμματέας του Κινήματος

Καθ. Κ. Ι. Μουτζούρης

πρ. Πρύτανης Ε.Μ.Π.

lhw@central.ntua.gr

 

 

Χαιρετισμός του Αντιπροέδρου Νίκου Σκουλά,
στη Συνέντευξη Τύπου στο Β.Ε.Α.
8 Μαρτίου 2012

Ελληνικά ή Εισαγόμενα;
Η επιλογή, κρίσιμος παράγων εξόδου από την κρίση

Πώς είναι δυνατό, στην ευλογημένη αυτή χώρα, του ήλιου και της βιοποικιλότητας, να εισάγουμε τρόφιμα αξίας επτά (7) δισεκατ. Ευρώ ετησίως, ενώ το σύνολο των εισαγωγών μας είναι υπερτριπλάσιο εκείνου των εξαγωγών μας;;;

Το ερώτημα μπορεί να θεωρηθεί αφελές και η απάντηση αυτονόητη: Δυστυχώς στη χώρα μας το αυτονόητο είναι διαχρονικά ζητούμενο και αυτό, μαζί με πολλά άλλα παράδοξα, εξηγεί πώς φτάσαμε σ’ αυτή τη δεινή οικονομική, κοινωνική και, ναι, αξιακή κρίση.

Γι’ αυτό, χρειάζεται η σημερινή συνάντηση και πολλές τέτοιες συναντήσεις σε όλη τη χώρα, με σκοπό να ενημερωθούν οι Έλληνες πολίτες, να αφυπνιστούν και να κατανοήσουν την ανάγκη να δίνουμε απόλυτη προτεραιότητα στα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα. Είναι μια απλή, πρακτική και εφικτή λύση για τα οικονομικά μας προβλήματα.

Στην εξυπηρέτηση αυτού του σκοπού έχει ταχθεί το «ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ – Καταναλώνουμε ότι παράγουμε». Ένα κίνημα που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία εκατό προσωπικοτήτων της επιχειρηματικής, συνδικαλιστικής και ακαδημαϊκής κοινότητας και αριθμεί ήδη περισσότερα από 20 παραρτήματα ανά την Ελλάδα και αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς.

Γιατί λοιπόν «καταναλώνω ό,τι παράγω;»

Υπάρχουν αρκετοί προφανείς λόγοι, ο σοβαρότερος όμως, ιδιαίτερα σ’ αυτή τη συγκυρία της δεινής οικονομικής κρίσης, είναι ότι αν καταναλώνουμε αυτό που παράγουμε δεν το εισάγουμε.

Όταν καταναλώνουμε προϊόντα και υπηρεσίες που παράγονται στον τόπο μας, ενισχύουμε την ελληνική οικονομία, μειώνουμε τα ελλείμματα και την ανεργία, στηρίζουμε την εγχώρια παραγωγή και δημιουργούμε θέσεις εργασίας. Μειώσουμε το κλείσιμο καταστημάτων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στηρίζουμε τους αγρότες μας, τον τουρισμό μας, τους παραγωγούς μας, τους βιοτέχνες μας και συμβάλουμε στην ευνοϊκή πορεία του ισοζυγίου εισαγωγών – εξαγωγών.

Για να τον πετύχουμε αυτόν το στόχο χρειάζεται να αλλάξουμε μερικές συνήθειές μας, να κάνουμε πράξη το σύνθημα «ντύνομαι, τρώγω, κάνω τουρισμό ελληνικά!». Ζητούμε από όλα τα μέσα ενημέρωσης εφημερίδες και περιοδικά, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και, βεβαίως, τα blogs, να προβάλλουν σταθερά αυτό το σύνθημα.

Συχνά προβάλλεται από πολίτες το επιχείρημα ότι οι τιμές πολλών ελληνικών προϊόντων σήμερα είναι εμπόδιο ιδιαίτερα για τους χαμηλού εισοδήματος πολίτες. Λογική η επιφύλαξη. Εφόσον όμως η σχέση αξίας/τιμής του ελληνικού προϊόντος είναι ευνοϊκή, η επιλογή εισαγόμενων δεν ενδείκνυται.

Υπάρχει δυστυχώς αρκετή σύγχυση ως προς το πώς αναγνωρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα. Επιτρέψτε μου να προσπαθήσω να το απλουστεύσω. Σε κάθε προϊόν υπάρχει ένας γραμμωτός κώδικας (αγγλιστί bar code ή universal product code).

Για τα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα, (αλλά και τα εισαγόμενα που υφίστανται κάποια επεξεργασία, τυποποιούνται ή συσκευάζονται στην Ελλάδα,  και έχουν ελληνική προστιθέμενη αξία), τα πρώτα τρία νούμερα στον γραμμικό κώδικα είναι 5 20 ή 521.

Αν και το θέμα της παραχώρησης αυτού του κωδικού είναι πολύ περίπλοκο και δεν εξασφαλίζει απόλυτα την ελληνικότητα ενός προϊόντος, το 5 20 ή 5 21 είναι το μόνο μέσο αναγνώρισης που διαθέτουμε.

Η απλούστερη απάντηση είναι: «Εάν δεν υπάρχει ο κωδικός 520 ή 5 21, το προϊόν, σχεδόν πάντα, δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα» Αν τους έχει, σε ποσοστό πιθανότητας 95%, είναι ελληνικό

Γι’ αυτό συνιστούμε, σε όσους έχουν τη δυνατότητα και τον χρόνο να ερευνήσουν παραπέρα, να διαβάζουν τις πληροφορίες πάνω στη συσκευασία οι οποίες όμως, σκοπίμως ίσως, δεν μας φωτίζουν πάντα επαρκώς. Η ελληνική σημαία ή η ένδειξη «Ελληνικό Προϊόν» (Made in Greece) πάνω στο πακέτο είναι συνήθως ένα καλό σημάδι για την ελληνικότητα του προϊόντος. Δυστυχώς, οι πλείστοι Έλληνες, ανεξάρτητα από την καλή τους διάθεση, δεν τα γνωρίζουν αυτά.

Περνώντας αυτές τις πληροφορίες στους φίλους και γνωστούς μας, προσφέρουμε πολύτιμη υπηρεσία στην πατρίδα.

Επιτρέψτε μου και μια ακόμα παρατήρηση: Υπολογίζεται ότι αν ο κάθε Έλληνας (εξαιρουμένων, βεβαίως, ενός εκατομ. ανέργων και ενός εκατομ. χαμηλοσυνταξιούχων) καταφέρει μέσα στο 2012 να αγοράσει ελληνικά προϊόντα αξίας 1.000 ευρώ στη θέση ξένων προϊόντων που αγόρασε πέρυσι, τότε θα προστεθεί στην προβληματική ελληνική οικονομία το πολύ σημαντικό ποσό των 10 δισ. ευρώ!»

Ας μην ξεχνάμε πως η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων είναι πατριωτικό καθήκον και η ανταπόκριση σ’ αυτό θα μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε την κρίση και να νοιώσουμε πάλι εθνικά υπερήφανοι.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

www.protimoellinika.gr
e-mail: info@protimoellinika.gr
Tηλέφωνα: 210 – 381 6600 Εσωτ.: 518
Κιν.: 6944-345892 & 6978-335260 κα. Στέλλα Τσιάμ

Εισήγηση του Αντιπροέδρου της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ)

και Αντιπροέδρου του «ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ –καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε»

κ. Γιώργου Καββαθά

«Η προτίμηση των ελληνικών προϊόντων αποτελεί σήμερα εθνικό καθήκον»

Αθήνα, 8 Μαρτίου 2012

Κυρίες και Κύριοι, αγαπητοί φίλοι,

Μέσα σε αυτό το ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και εν μέσω όλων αυτών των εξελίξεων, που όλοι μας βιώνουμε, ανανεώνουμε, τον δίαυλο επικοινωνίας μας, με το σύνολο των πολιτών, με όχημα εσάς, τους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης εντύπων και ηλεκτρονικών, να σας εκμεταλλευτούμε και να εκμεταλλευτείτε, ώστε αφενός μεν να ενημερώσουμε και αφετέρου να συνεξετάσουμε τις δυνατότητες για να αντιμετωπίσουμε από κοινού, την λαίλαπα της ακρίβειας και της ανέχειας, που μας πλήττει βάναυσα αυτό τον καιρό.

Είναι γεγονός ότι τόσο η παγκόσμια οικονομική κρίση που έχει ξεσπάσει, αλλά και η εγχώρια, έχει σαν πρώτα θύματα όλους εμάς, Ελληνίδες και Έλληνες, το σύνολο της κοινωνίας των πολιτών και γι αυτόν ακριβώς τον λόγο βρισκόμαστε όλοι εδώ μαζί σήμερα, για να τονίσουμε προς κάθε κατεύθυνση, ότι η δύναμη είναι στα δικά μας χέρια για να ανατρέψουμε αυτήν την κατάσταση.

Ως «Κίνημα Πολιτών – καταναλώνουμε ό, τι παράγουμε», από την πρώτη στιγμή τοποθετήσαμε, στον πυρήνα των προσπαθειών μας, την δυναμική που πρέπει να αποκτήσει η προσπάθεια για τη στήριξη της Ελληνικής Παραγωγικής Μηχανής σε κάθε τομέα Πρωτογενή, Δευτερογενή και Τριτογενή.

Και αυτό μπορεί να γίνει ενεργοποιώντας τον βασικότερο παράγοντα που δεν είναι άλλος από όλους εμάς του Πολίτες – Καταναλωτές που είναι αλήθεια, ότι μέσω μιας στρεβλής θεώρησης των πραγμάτων θεωρούσαμε «υποδεέστερα» τα Ελληνικά Προϊόντα και Υπηρεσίες και τα εξοβελίσαμε σχεδόν από τις επιλογές μας.

Αυτό ΠΡΕΠΕΙ να αναστραφεί και γι’ αυτό το Προσκλητήριο του Κινήματός μας έγινε προς κάθε κατεύθυνση και είναι αλήθεια, ότι η αποδοχή ήταν τεράστια και από κάθε σημείο της χώρας μας.

Όλα λοιπόν δείχνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε όλους μας, πως ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, πως μπορούν να ξεπεράσουν ακόμη και την επίσημη πολιτεία στην άσκηση πολιτικών, πέρα και πάνω από κάθε «σύσκεψη υπευθύνων» σε στρογγυλά γραφεία και αίθουσες συσκέψεων για «άμεση αντιμετώπιση της κατάστασης»……..αυτά δεν ακούμε συνήθως ;;

Δεν μποϋκοτάρουμε κανένα προϊόν, καμία υπηρεσία, συστρατευόμαστε όλοι στον κοινό σκοπό με στόχο να προστατεύσουμε το εισόδημα μας, τις δουλειές μας, τις θέσεις εργασίας, την Πατρίδα μας.

Σε αυτό ακριβώς πιστεύει, το «Κίνημα Πολιτών – καταναλώνουμε ό, τι παράγουμε», στην ανεξάντλητη δύναμη που όλοι μας έχουμε για να αλλάξουμε τις καταναλωτικές και επιχειρηματικές μας πρακτικές και μέσω αυτών:

Να αναγεννήσουμε την παραγωγή μας, τη βιοτεχνία και τη βιομηχανία μας

Να επενδύσουμε στην δική μας τεχνολογία

Να γνωρίσουμε κάθε «εξωτική»γωνιά της χώρας μας

Να επιλέξουμε συνειδητά την δική μας γαστρονομική παράδοση και κουζίνα

Να μας αναδείξουμε ως πρώτη μας επιλογή

και

Να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας και ανάπτυξη, ανάπτυξη που θα προέρχεται από εμάς για εμάς

Γιατί έχουμε και τη δύναμη και τις δυνατότητες και το δυναμικό.

Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Αλλά εκτός από φίλοι της σοφίας είμαστε και φίλοι της πράξης. Και έχουμε ήδη προχωρήσει στην πράξη. Με τη συμφωνία με τα Super Market. Με τη δημιουργία Τοπικών Επιτροπών σε όλη την Ελλάδα. Με την πολύ πετυχημένη εκδήλωση ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Κλαυθμώνος πέρυσι το Μάιο, με τη συμμετοχή 56 επιχειρήσεων τροφίμων από όλη την Ελλάδα, σε συνεργασία με την ΕΣΤΙΑ. Η μεγάλη επιτυχία της περυσινής εκδήλωσης μας οδήγησε στην απόφαση να προχωρήσουμε στη δεύτερη διοργάνωση των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΕΥΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ, στη Θεσσαλονίκη, φέτος στις 25-26 Μαΐου, στην Πλατεία Αρχαίας Αγοράς.

Η εκδήλωση είναι υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης και ζητούμε την υποστήριξή σας, την προβολή της εκδήλωσης από τα Μέσα που εκπροσωπείτε, δεδομένου ότι θα συμμετέχουν και φέτος επιχειρήσεις, κατά κύριο λόγο μικρές και πολύ μικρές, που παράγουν παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, όπως μέλι, λάδι, κρασί, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά και άλλα.

Ελπίζουμε και το ζητούμε να γίνουν τα Μέσα που εκπροσωπείτε Χορηγοί Επικοινωνίας.

To new-Deal είναι από σήμερα ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και προσβλέπει στην αγαστή συνεργασία με τους ανθρώπους του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ