Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Δημήτρης είναι γιατρός. Πτυχιούχος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών. Ειδικός Παθολόγος και μέλος της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας.

Latest posts by ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (see all)

«το κρυφο σχολειο του 2014»

«ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 2014»

Την ημέρα της πανελλαδικής απεργίας των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από την οποία απουσίαζαν οι προτεστάντες άλλοτε πανεπιστημιακοί ειδήμονες, επέλεξε όλως τυχαίως η κ. Διαμαντοπούλου για να ανακοινώσει περιχαρής  το νέο μοτίβο σχολείου που θα εφαρμοστεί από το 2014.

Πρόκειται στην ουσία για τη συνήθη τακτική της εκάστοτε νέας κυβέρνησης μειοψηφίας, όπως έχει αποδειχτεί  στους καιρούς μας, να εισβάλλει στο χώρο της παιδείας και με τρομοκρατικά σχέδια για μαθητές και καθηγητές να αλλάζει στο τέλος μόνο την ταμπέλα από παιδεία εκπαίδευση και τούμπαλιν. Άλλη μια αποτυχημένη ανάμεσα στις πολλές προσπάθειες του ΠΑΣΟΚ αναμόρφωσης της ελληνικής κοινωνίας(εγώ θα έλεγα παραμόρφωσης) είναι και αυτή που ανήγγειλε την περασμένη Τετάρτη δια μέσω των υποτακτικών κονδυλοφόρων και καναλιών αυτών.

Το λύκειο θα αλλάξει άρδην η θα επανέλθει στην πρώιμη μορφή του, ερχόμενο με αυτό τον τρόπο να επισφραγίσει την εποχή της ιστορικής επανάληψης και μελλοντικής αβεβαιότητας;

Το νέο λύκειο είναι η ανάσταση των δεσμών. Οι μαθητές και πάλι θα υποφέρουν και πάλι θα αγανακτούν  αυτή τη φορά όμως στα χέρια των πανεπιστημιακών εκπροσώπων. Χρόνια εκτός από τη ρουλέτα της παιδείας αποφάσισαν και εκείνοι να παίξουν μιας και κοπίασαν τόσο πολύ για να καταλάβουν και να γαντζωθούν κυριολεκτικά από τους ακαδημαϊκούς τίτλους τους. Το νέο μοτίβο λυκείου περιλαμβάνει και τους πανεπιστημιακούς αφού πλέον αυτοί θα ορίζουν τους συντελεστές βαρύτητας και τα μαθήματα ανά πανεπιστημιακό κλάδο. Με τον τρόπο αυτό στο μεταβατικό χρόνο εισόδου των μαθητών στα πανεπιστημιακά ιδρύματα, δηλαδή ενός εντελώς κενού χρόνου για μας τουλάχιστον, οι πεφωτισμένοι γραμματικοί των ανώτατων ιδρυμάτων θα μπορέσουν να απογειώσουν την παραπαιδεία εμπορευόμενοι με τον πιο ακριβό κόστος το πιο ακριβό αγαθό του ανθρώπου μετά την ελευθερία, τη μόρφωση.

Παράλληλα για να αποφευχθούν οι αντιδράσεις των  εκπαιδευτών μέσης εκπαίδευσης μετά τις δραματικότατες μειώσεις των μισθών τους από την ακροδεξιά κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και την δυνατότητα που παραχώρησαν σε διευθυντές σχολείων για ελεύθερες απολύσεις, διατηρούνται και αυτοί στο σάπιο σύστημα της παρ- εκπαίδευσης ή καλύτερα της παίδευσης των μαθητών, οι οποίοι συμμετέχουν  αναγκαστικά για βιοποριστικούς λόγους εφ όσον η έννοια «εργασία» έχει μετατραπεί σε εθελοντισμό.

Το εφιαλτικό αυτό σχέδιο για την παιδεία εξυπηρετεί ακόμα και το τελευταίο αίτημα των πανεπιστημιακών αντιπροσώπων για μείωση των εισακτέων στις ανώτατες σχολές με την δικαιολογία της έλλειψης χρημάτων, γι αυτό αντί να εξευρεθούν λεφτά όπως του αγνώστων λοιπών στοιχείων πολιτικού με την αμύθητη περιουσία η από την λαϊκή περιουσία που τώρα διαχειρίζεται λόγου χάρη ο κ. Ρουσόπουλος ή ο κ. Τσουκάτος που ο κακομοίρης έχασε ένα εκατομμύριο ευρώ και άλλοι πολλοί γόνοι φασιστικών όντων και άλλων αντιδημοκρατικών τεράτων, αντί αυτού λοιπόν φυλακίζουμε και περιορίζουμε τη γνώση το μόνο σύμμαχο του μέλλοντος.

Επόμενη κίνησή  τους, μετά την παράλογη συγχώνευση των σχολείων η ιδιωτικοποίηση της παιδείας. Η παιδεία θα γίνει ένας μύθος που για να τον βιώσεις θα πρέπει να έχεις ήδη πουλήσει τη ζωή σου. Θα ιδιωτικοποιηθούν όλα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα, οι ακαδημαϊκοί τίτλοι θα μετατραπούν σε επιχειρηματικούς τίτλους και οι χώροι εκπαίδευσης, χώροι προπαγάνδας και εκφυλισμού του πνεύματος.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα που βεβαιώνει τη μελλοντική αυτή ενέργεια τα δημόσια σχολεία ή τα σημερινά δημόσια κελιά, επίτηδες ανίκανα από κάθε άποψη, πρακτική και θεωρητική, να φυλάξουν την ουσία του πνεύματος, όχι βέβαια πως αυτή συντηρείται από την ιδιωτική εκπαίδευση και εκεί η κατάσταση είναι οικτρή, λίγο όμως σκόπιμα πιο βελτιωμένη από οικονομικής τουλάχιστον άποψης.

Έτσι, λοιπόν, δημιουργώντας μία κοινωνία πνευματικά καθυστερημένων και   απελεύθερων θα μπορούν ευκολότερα να μας εξοντώσουν. Το νέο σχολείο είναι ο καλλωπισμός του παλαιού ή ακόμα χειρότερα τα νέα στρατόπεδα συγκέντρωσης στα οποία θα εκπαιδεύονται τα υποψήφια θηράματα των αδηφάγων τεράτων. Θα μαθαίνουμε να είμαστε υπάκουοι να υπηρετούμε πιστά το σύστημα που μας καταπίνει στιγμή με τη στιγμή και θα βαφτίζουμε προστάτη αυτόν που θα κρατά τα σκήπτρα της δυστυχίας μας, αυτόν που θα ορίζει το θάνατό μας.

Η μόρφωση είναι η φωτιά με την οποία είτε θα κάψουμε τις αλυσίδες μας είτε θα αυτοπυρποληθούμε. Υπάρχει ακόμα διαφυγή και ας φαίνεται ο δρόμος μοναδικός. Με τη σκέψη μας και μόνο θα δημιουργήσουμε το δρόμο που θα οδηγήσει στην ελευθερία του πνεύματος και κατά συνέπεια του σώματος. Σε καμία περίπτωση δεν ενστερνίζομαι βίαιες και αντικοινωνικές κατευθυνόμενες από τα πολιτικά σχήματα συμπεριφορές που σκοπό έχουν να στηλιτέψουν τον αγώνα μας και να μας φιμώσουν μια για πάντα.

Ο αγώνας πρέπει να είναι παλλαϊκός, να λάβει τη μορφή ανοιχτής επανάστασης. Ας πάψουμε να ζούμε με τροφή από το παρελθόν ας φτιάξουμε μόνοι μας την ιστορική μας τροφή. Πέραν από κόμματα παρατάξεις και πολιτικές ας ξεθάψουμε τη δημοκρατία και ας θάψουμε τη μοναρχία. Να ζήσουμε ΩΣ άνθρωποι και όχι ΣΑΝ άνθρωποί. Ας πάψουμε να φοβόμαστε να αγωνιστούμε. Να καταλάβουμε επιτέλους ότι τη ζωή δε μας την παραβιάζουν οι ληστές της γειτονιάς αλλά οι ληστές της πολιτικής. Εμείς τους δώσαμε το βήμα αλλά δεν τους ορίσαμε το χρόνο ομιλίας. Ήρθε η ώρα να κατέβουν και να σωπάσουν μια για πάντα. Μαζί να σταματήσουμε τα αγγελτήρια θανάτου που μας κρεμούν καθημερινά έξω από τις πόρτες των σπιτιών μας.

Τα σχολεία θα γίνουν τα νέα πολυτεχνεία που θα υψώσουν το λάβαρο της επανάστασης και θα αντισταθούν στα τανκς, τα οποία αυτή τη φορά δεν μπαίνουν από την πύλη αλλά υποχθόνια δια μέσω των σχολικών εγχειριδίων. Να μη μαθαίνουμε πια μόνο την ιστορία αλλά να αρχίσουμε να τη γράφουμε με το μελάνι της εποχής και τον προσωπικό μας αγώνα. Δε χρειάζεται πολύ, λίγο ακόμα να σηκωθούμε, λίγο ψηλότερα…