Ήταν πριν τον Πόλεμο όταν ο Χίτλερ κάλεσε τον Φέρντιναντ Πόρσε και του ζήτησε να κατασκευάσει ένα «αυτοκίνητο του λαού». Ετσι «γεννήθηκε» ο ιστορικός «σκαραβαίος». Και το «αυτοκίνητο του λαού» (στα γερμανικά «Volks Wagen) έγινε η επωνυμία της μεγαλύτερης στην Ευρώπη και τη δεύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία!

Πρόκειται για ένα πανίσχυρο όμιλο με έντεκα επωνυμίες (Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Ducati, Porsche, Bugatti, MAN, Scania και VW Cοmmercial!).

Με πωλήσεις πέντε εκατομμύρια αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο αυτό το χρόνο η VW είναι η ατμομηχανή της ανάπτυξης της Γερμανίας με συμμετοχή περί το 20% στο εθνικό ΑΕΠ και με το ένα έβδομο των θέσεων εργασία! Γι’ αυτό έχει χαρακτηριστεί «εμπορικό εθνόσημο»!

Όχι τυχαία αφού στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου μετέχει και ο εκάστοτε πρωθυπουργός της Κάτω Σαξωνίας, όπου είναι η έδρα της. Την περίοδο 1990-1998 στο Συμβούλιο μετείχε ο τότε πρωθυπουργός και μετέπειτα καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ!

[quote text_size=»small»]

Η αποκάλυψη της μεγάλης απάτης με τη «λογισμική αλχημεία» που απέκρυπτε τις πραγματικές εκπομπές δηλητηριωδών ρύπων από ένδεκα εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο έχει πλέον και πολιτικές διαστάσεις.

[/quote]

Όπως έγραψε η Alison Smale στους New York Times: «Η αποκάλυψη της συστηματικής εξαπάτησης από μια από τις εμβληματικότερες εταιρείες της χώρας κατάφερε ένα πλήγμα στην εικόνα της Γερμανίας ως ενός έθνους εν τάξει και αμαύρωσε τις προσδοκίες της για την ηθική ηγεσία της Ευρώπης».

Και σωστά επισημαίνει την αντίφαση της μεγάλης απάτης με την επί μήνες προσπάθεια της να ενισχύσει την «αφοσίωση της στους κανόνες και την τάξη με την επιβολή λιτότητας και άλλων μέτρων στην Ελλάδα για ένα τρίτο πακέτο διάσωσης από την οικονομική κρίση».

Συμπερασματικά δεν πρόκειται για σκάνδαλο, αλλά για «εθνική απάτη», διότι δύσκολα θα γίνει πιστευτό ότι η Γερμανία δεν έχει μηχανισμούς ελέγχου εφαρμογής των κανόνων προστασίας του περιβάλλοντος στην αυτοκινητοβιομηχανία…

 

[quote text_size=»small»]

Όταν μάλιστα η κυρία Μέρκελ, μετά την τραγωδία στη Φουκουσίμα έκανε αντιπυρηνική στροφή και αυτοανακηρύχθηκε υπέρμαχος της προστασίας του περιβάλλοντος…

[/quote]

Και ο γερμανικός αμοραλισμός δεν έχει όρια και «τσίπα». Ο διευθύνων σύμβουλος της VW Μάρτιν Βίντερκορντ παραιτήθηκε με το…αζημίωτο. Είκοσι εννέα (29) εκατομμύρια ευρώ «συνταξιοδοτικό πακέτο»! Τιμητική αθώωση!
Διδάγματα ηθικής από τη Γερμανία!

Previous articleΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΝΔ
Next articleΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΩΜΑΙΟΣ
Ο Γιώργος Ρωμαίος γεννήθηκε στην Κέρκυρα και κατοικεί στην Αθήνα από το 1952. Παράλληλα με τις σπουδές του στην Ανώτατη Σχολή Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ) άρχισε να δημοσιογραφεί στις τοπικές εφημερίδες της Κέρκυρας Εφημερίδα των Ειδήσεων και Ελευθερία. Από το 1958 μέχρι το 1981 εργάστηκε στην εφημερίδα Το Βήμα ως κοινοβουλευτικός και πολιτικός συντάκτης, Διευθυντής Σύνταξης και Διευθυντής στο Βήμα της Κυριακής. Το 1963, με πολύμηνη έρευνα, συνέβαλε στην αποκάλυψη των αυτουργών και συνεργών της δολοφονίας, στη Θεσσαλονίκη, του βουλευτή της ΕΔΑ Γρηγόρη Λαμπράκη. Με επίσημα έγγραφα αποκάλυψε τη συγκρότηση και δραστηριότητα των παρακρατικών οργανώσεων.   Δημοσιογραφικές αποστολές: Στην Κύπρο, σε όλες τις κρίσιμες περιόδους, πριν και μετά την τουρκική εισβολή, στο Ιράκ, στο Λίβανο, στη Σοβιετική Ενωση. Τελευταία η παρακολούθηση, ως απεσταλμένος των εφημερίδων ΒΗΜΑ και ΝΕΑ, του 17ου Συνεδρίου του Κ.Κ.Κίνας, το2007.   Κατά τη διάρκεια της δικτατορίας φυλακίστηκε στο ΕΑΤ-ΕΣΑ και στον Κορυδαλλό για τη συμμετοχή του στην αντιστασιακή οργάνωση ΠΑΚ.   Έχει διατελέσει: - Αντιπρόεδρος της Ένωσης Συντακτών Αθηναϊκών Εφημερίδων (1976-1978). - Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ (1981-1984) - Πρόεδρος της πρώτης Διοικούσας Επιτροπής του Ιονίου Πανεπιστημίου (1984).   Η πολιτική του σταδιοδρομία περιλαμβάνει δύο περιόδους: - τη θητεία του ως ευρωβουλευτή (1984-1993), κατά την οποία διετέλεσε αντιπρόεδρος της Σοσιαλιστικής Ομάδας (1985-1987) και αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (1987-1993), - την υπουργική του διαδρομή (1993-1998): Υφυπουργός και Υπουργός Αναπληρωτής Εθνικής Οικονομίας, Υπουργός Αναπληρωτής Εξωτερικών  και Υπουργός Δημοσίας Τάξης.   Από το 2000 επανήλθε στη δημοσιογραφία ως αρθρογράφος στο Βήμα της Κυριακής.   Συγγραφικό έργο:   - Η Περιπέτεια του Κοινοβουλευτισμού στην Ελλάδα (1844-2009) τέσσερις τόμοι.   - Η Ελλάδα των Δανείων και των Χρεοκοπιών (2012) με πρόλογο του Γιάννη Στουρνάρα.   - Από τον ανήλικο Οθωνα στην καγκελάριο Μέρκελ-180 χρόνια οι Γερμανοί στην Ελλάδα (2012). - Η  Ευρώπη και η Ελλάδα-Από την κρίση στην ελπίδα (2014). Κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Πατάκη Η βράβευση του από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Την Παρασκευή 16/01/2015 ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ.Κάρολος Παπούλιας απένειμε τιμητικές διακρίσεις σε 28 προσωπικότητες για την προσφορά τους στην επιστήμη, στα γράμματα,στον πολιτισμό,στην κοινωνία, στην οικονομία, στον αθλητισμό. Ο Χρυσός Σταυρός του Τάγματος της Τιμής απονεμήθηκε στους γνωστούς συγγραφείς Αλκη Ζέη και Πέτρο Μάρκαρη. Και σε δύο δημοσιογράφους - συγγραφείς, τον αιωνόβιο Λαρισαίο και καλό φίλο του από δεκαετίες Λάζαρο Αρσενίου και σε εκείνον. Ελπίζει οι επισκέπτες αυτής της σελίδας και οι φίλοι του στο Facebook να συμμερίζονται τη συγκίνηση του από αυτή την επιβράβευση της μακράς προσφοράς του στη σοβαρή δημοσιογραφία και τη συμβολή του στην ιστορική βιβλιογραφία.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.