Η εκλογική αναμέτρηση στις 25/5/2015 ανέδειξε νικητή, τη θέληση του λαού, να σπάσει τα δεσμά του μνημονίου και να προσπαθήσει με ελεύθερο βηματισμό να συναντήσει το μέλλον του, ακόμη κι αν αυτή η προσπάθεια αποτελεί άλλο ένα test drive προς την ελευθερία.

Τα χρόνια της φτωχοκρατίας δοκίμασαν πολύ τον ελληνικό λαό, αποτέλεσαν όμως και εκπαιδευτική διαδικασία πολιτικού προσανατολισμού, καθώς ξερίζωσαν ιδεολογικά στερεότυπα και προγονικές προκαταλήψεις.

Η αριστεροφοβία, μέσω της οποίας ολόκληρες πολιτικές γενιές οδηγούνταν στην εξουσία, αποτελεί παρελθόν. Ηττήθηκε πολιτικά, θρησκευτικά μα ακόμη και μηχανιστικά, καθώς η τεχνολογία δημιουργία της στηριζόταν σε παρωχημένη πολιτική τεχνογνωσία του παρελθόντος.

[quote text_size=»small»]

Η πολιτική ορθότητα, ή αλλιώς η politically correct νοοτροπία, χάνει έδαφος, κάτω από το βάρος των ουσιαστικότερων για τον άνθρωπο αναγκών, που ιεραρχούνται πια με προτεραιότητες, που αφορούν το ιστορικό του παρόν και μέλλον.

[/quote]

Οι θρησκευτικοί όρκοι επαναπροσδιορίζονται, σε όρκους εντιμότητας προς την θρησκευτική αξία του ανθρώπου. Οι ιδεολογικές δεσμεύσεις αντικαθιστούν την θρησκευτική τυπολατρία και η ευλάβεια αποκτά ελεγκτικό χαρακτήρα απέναντι στο μέλλον ενός κόσμου, που συντίθεται και ανασυντίθεται, από την αναλγησία των δυνατών προς τους αδύνατους.

Μέσα σε ένα κλίμα διχαστικών για το έθνος επικοινωνιακών γραμμών, το έθνος επιχειρεί, κάνοντας μικρές ή μεγάλες ανατροπές, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης σε καινούργια μικρά ή μεγάλα κόμματα, να πετάξει από την πλάτη του τα αφεντικά και να αλλάξει την ιστορία του.

Τα αντανακλαστικά της Δημοκρατίας αρχίζουν να λειτουργούν και ο πολιτικά κακοποιημένος πολίτης σπεύδει να οργανωθεί σε ομάδες πολιτικής ομοιοπαθητικής, ανά την Ευρώπη, μα ακόμη και ανά τον κόσμο.

Κινήματα και κόμματα με διαφορετικές προελεύσεις προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν την αξία της Δημοκρατίας, επιχειρώντας πιο ουσιαστική προσαρμογή της στην κοινωνία των ανθρώπων και συνενώνονται σε κοινές εκφράσεις διαμαρτυρίας, απέναντι στο bulling της πολιτικής και οικονομικής τάξης που κυριαρχεί στα πράγματα.

Οι ιστορικές στιγμές που ζούμε, χαρακτηρίζονται από την αίσθηση μιας πνευματικής επανάστασης, που βασίζεται στον αποφωτισμό των αξιών του φιλελευθερισμού και νεοφιλελευθερισμού, καθώς ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται τα πραγματικά τους νοήματα και τα αποτελέσματα της εφαρμογής τους και στην επανεκκίνηση ενός μετεξελιγμένου κευνσιανού μοντέλου, που θα ελέγχει ή αλλιώς θα ρυθμίζει τη ροή του μεγάλου κεφαλαίου.

Αυτό αποδεικνύουν και οι πολιτικές αλλαγές στην Ελλάδα, που μέλλει να αποτελέσουν και το εναρκτήριο λάκτισμα για αλλαγές σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη.

[quote text_size=»small»]

Καινούργια διλλήματα που αφορούν την πραγματική πάλη των λαών με την παρακμή της λιτότητας και την υποτίμηση της εθνικής τους κυριαρχίας, παίρνουν τον χαρακτήρα δημοψηφισμάτων και αφήνουν πίσω τους φθαρμένες έννοιες όπως η Ενωμένη Ευρωπαική οικογένεια.

[/quote]

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η υιοθέτηση πολιτικών moto, που έχουν να κάνουν με την ελληνική κοινωνία και τις ανάγκες της από πλευράς του μεγάλου καινούργιου κόμματος που αναδύθηκε στην Ελλάδα , του ΣΥΡΙΖΑ σε αντίθεση με το πολιτικό του αντίπαλο τη ΝΔ, που επιδόθηκε σε μια σειρά antimoto απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ , κατά την διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας.

Πιο συγκεκριμένα ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ αξιοποίησε τον επικοινωνιακό του χρόνο προβάλλοντας ένα προγραμματικό λόγο, που είχε φτιάξει επάνω στις σύγχρονες ανάγκες του ελληνικού λαού, η ΝΔ αναλώθηκε σε μια ανταγωνιστική κριτική απέναντι στο ΣΥΡΙΖΑ, όχι σε επίπεδο όμως προγράμματος, αλλά κομματικής υπεροχής, με παρωχημένα ευφυολογήματα, δίνοντας έτσι στον ΣΥΡΙΖΑ διπλάσιο επικοινωνιακό χρόνο, από αυτόν που μπορούσε από μόνο του να χρησιμοποιήσει.

Είδαμε λοιπόν μια ΝΔ να πλαγιοκοπεί χωρίς εργαλεία προγράμματος το ΣΥΡΙΖΑ, με διλλήματα του τύπου «εντός ή εκτός ευρώ», που είχαν ήδη απαντηθεί από τον Ελληνικό λαό χρόνια πριν, και να επιχειρεί εμφυλιοπολεμική σύρραξη σε ένα λαό που προσπαθεί να επιβιώσει από την ανέχεια.

Αυτές οι μέθοδοι ακολουθήθηκαν και μετεκλογικά, όταν η τυπικά ανύπαρκτη παράδοση του κράτους συμβόλιζε και την ουσιαστικά ανύπαρκτη παράδοση του μέλλοντος της χώρας. Η κάθε επικοινωνιακή καμπάνια όμως προεκλογική ή μετεκλογική αντανακλά πάντα και τον χαρακτήρα του πολιτικού αρχηγού που υπηρετεί.

Previous articleΟ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΣΜΟΥ
Next articleΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ …ΚΑΙ ΒΕΡΟΛΙΝΟ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΛΕΤΑ
Η Παναγιώτα Μπλέτα γεννήθηκε στην Λακωνία ενώ μεγάλωσε στο Χαλάνδρι. Σπούδασε στη Νέα Υόρκη: ΜΒΑ - Μεταπτυχιακός τίτλος στη Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων, New York Institute of Technology BSc Marketing-Management - Πτυχίο στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing, City University of New York Δραστηριοποιήθηκε έντονα στο χώρο της Τοπικής αυτοδιοίκησης όπου και διακρίθηκε: Αντιδήμαρχος Χαλανδρίου - Πρόεδρος των Δημοτικών Επιχειρήσεων Πολιτισμού και Ανάπτυξης στο Δήμο Χαλανδρίου, Δημιουργία πρώτου Δημοτικού Κ.Ε.Π. στην Ελλάδα –Κ.Ε.Π. Χαλανδρίου Υποψήφια Νομάρχης-Nομός Λακωνίας -Επικεφαλής Νομαρχιακής Παράταξης - Δημιουργία πρότυπου Newsletter, που αφορούσε τα Ευρωπαϊκά προγράμματα σε σχέση με την Περιφέρεια και συνέβαλλε ουσιαστικά στην απορρόφησή τους. Συνεργάστηκε επαγγελματικά με μεγάλους ελληνικούς και ξένους επιχειρηματικούς ομίλους, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των call centers, έρευνας, επικοινωνίας, εκπαίδευσης, καθώς και εστίασης αναλαμβάνοντας υψηλές διοικητικές θέσεις: Σχεδίασε και υλοποίησε projects με σημαντικά ωφέλιμη αξία για το Ελληνικό κοινό –Γραμμή Ενημέρωσης σεισμόπληκτων 0800-18000, Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών 1464 κτλ Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την αρθρογραφία και τη συγγραφή. Έχουν εκδοθεί: το πολιτικό βιβλίο «ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ», το οικονομικό δοκίμιο «ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ» και τρεις ποιητικές της συλλογές «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ», «UNFUCK THE WORLD» (έχει εκδοθεί και στα αγγλικά) και «ΓΥΜΝΕΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ».

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.