Στις 22 Μαρτίου συναντήθηκαν στο κέντρο της Μαδρίτης οι «Πορείες της Αξιοπρέπειας», που ξεκίνησαν από κάθε γωνιά του Ισπανικού κράτους και αποτέλεσαν την μεγαλύτερη διαμαρτυρία στην ιστορία της Ισπανικής Δημοκρατίας (περίπου 2,5 εκατομμύρια άνθρωποι), καθώς και σημείο αναφοράς για όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες που αγωνίζονται ενάντια στη φτώχεια, την ανεργία και τα μέτρα λιτότητας .

Ο αγώνας τους αποτελεί συμβολισμό της σύγχρονης πάλης ενάντια στην κατάργηση όλων των κεκτημένων την εργατικής τάξης καθώς και τον προσδιορισμό του «Νεοταξικού Προβλήματος»  ως υπορεαλιστικήαπεικόνιση της σύγχρονης εξειδικευμένης δουλείας με τον τρόπο που επιβάλλεται από την σύγχρονη καθεστωτική Ευρώπη, που αντλεί δύναμη από τα «πηγάδια» εξουσίας του φιλελευθερισμού  και  νεοφιλελευθερισμού για αυτό και δεν δόθηκε καθόλου δημοσιότητα από τα μιντιακάμεγαθηρία που προστατεύουν την επικοινωνιακή εικόνα του φιλελευθερισμού και  νεοφιλελευθερισμού.

[quote text_size=»small»]

Η «Νεοταξική Πάλη» προσδιορίζεται πάλι από την διαφορά των τάξεων ως προς τα μέσα παραγωγής, την κοινωνική οργάνωση της εργασίας και τον τρόπο κατανομής του πλούτου που παράγεται, όπως καταγράφεται και ιστορικά από τον Μαρξ και Ένγκελς, με την μόνη διαφορά ότι στις σύγχρονες κοινωνίες προσδιορίζεται και από έναν ακόμη καθοριστικό παράγοντα την καταναλωτική συμμετοχή του εργάτη και του μικρομεσαίου στην απόκτηση αγαθών που “ανήκουν” παραδοσιακά στην μεγαλοαστική τάξη.

[/quote]

Και ενώ η δουλεία επανέρχεται δριμύτερη, τα παραγωγικά αγαθά έχουν αποκτήσει χαρακτήρα καταναλωτικής κτημοσύνηςέτσι ώστε να δημιουργούνται μαζικά «αυτόχειρες φτωχοί», όπου η συνενοχή τους στο σύστημα θα καταστέλλει τις όποιες αντιδράσεις  τους απέναντι στην ιδεολογική φτώχεια του καπιταλισμού που έχει παραχωρήσει τη θέση του στον φιλελευθερισμό,αλλά και την ιδεολογική φτώχεια του σοσιαλισμού  που έχει παραχωρήσει τη θέση του στο νεοφιλελευθερισμό, εις βάρος της ανθρωπότητας.

Εκείνο που στερούνται λοιπόν οι σύγχρονες κοινωνίες είναι το  ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ του σύγχρονου πολίτη του κόσμου. Και αυτό γιατί: .«…πρέπει να υπάρχει στοιχειώδες πλαφόν στην ευμάρεια και οικονομική ανέλιξη των ανθρώπων, που θα αποτελεί το νεκρό σημείο, με βάση το οποίο,όπως και στις επιχειρήσεις θα έχουν αποπληρωθεί όλα τα κόστη της ανθρωπότητας.Και ποια είναι τα κόστη  της ανθρωπότητας: η αποπληρωμή, η εξασφάλιση δηλαδή όλων των κοστολογικών υπολογισμών, όχι μόνο για τη βασική αλλά και την αξιοπρεπή διαβίωση των πολιτών αλλά και των υπόλοιπων ειδών αυτού του πλανήτη…» -Απόσπασμα από «ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ»

Και παραθέτω επίσης σχετικό απόσπασμα από  το «ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΩΝ ΠΟΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ» στην Μαδρίτη της Ισπανίας:

«Όχι στην πληρωμή του χρέους
Ούτε μια περικοπή παραπάνω
Έξω οι κυβερνήσεις της τρόικας
Ψωμί, δουλειά και στέγη για όλους και όλες

Το 2014 βρεθήκαμε σε μια εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση, μια κατάσταση οριακή, έκτακτης κοινωνικής ανάγκης, που μας υποχρεώνει να δώσουμε μια μαζική συλλογική απάντηση της εργατικής τάξης, των πολιτών και των λαών. Εκατομμύρια εργαζομένων βρίσκονται άνεργοι. Είναι ταπεινωτικό να μην βρίσκεις αξιοπρεπή εργασία όταν έχεις τα χέρια για δουλειά, όταν έχεις επαγγελματική πείρα και ικανότητα να εργαστείς χειρονακτικά ή διανοητικά. Σπαταλιέται το συλλογικό ταλέντο μιας κοινωνίας και υποθηκεύεται επ” αόριστον το μέλλον της. Δεν αξίζει στους εργαζόμενους αυτή η προσβολή της συλλογικής μας αξιοπρέπειας.

Εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες έχασαν το σπίτι τους. Δεν υπάρχει τίποτα πιο απάνθρωπο από το να γίνεται έξωση σε μια οικογένεια, μόνο και μόνο για να ικανοποιηθεί η ακόρεστη απληστία των ασυνείδητων τραπεζιτών. Αυτών των τραπεζιτών που πλουτίζουν τα κράτη υπηρέτες της Τρόικας ενώ φτωχαίνουν όλο και πιο πολύ την εργατική τάξη και τους πιο ανυπεράσπιστους ανθρώπους.

Και όλα αυτά ενώ οι εργοδότες επωφελούνται από το δράμα της μαζικής ανεργίας, για να σφίξουν τη ζώνη μειώνοντας τους μισθούς και επιδεινώνοντας τις συνθήκες εργασίας εκείνων που έχουν ακόμα δουλειά, των εργαζόμενων που, μπροστά στη δύσκολη κατάσταση, δεν μπορούν ούτε καν να αμφισβητήσουν το ρόλο τους των απλών θυμάτων της εκμετάλλευσης του κεφαλαίου. Το σύστημα προσπαθεί να μας υποχρεώσει να δείχνουμε ευγνωμοσύνη στους επιχειρηματίες τους οποίους μετατρέπει σε ευεργέτες της κοινωνίας. Είναι ώρα να μοιραστούμε την εργασία και τον πλούτο, και οι εργαζόμενοι να μπορούν να αισθάνονται κύριοι του μέλλοντός τους…»

ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;

ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ;

Το άρθρο δημοσιεύεται στο www.nobile.gr

Previous articleΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΒΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ
Next articleΜΠΟΡΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΛΕΤΑ
Η Παναγιώτα Μπλέτα γεννήθηκε στην Λακωνία ενώ μεγάλωσε στο Χαλάνδρι. Σπούδασε στη Νέα Υόρκη: ΜΒΑ - Μεταπτυχιακός τίτλος στη Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων, New York Institute of Technology BSc Marketing-Management - Πτυχίο στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing, City University of New York Δραστηριοποιήθηκε έντονα στο χώρο της Τοπικής αυτοδιοίκησης όπου και διακρίθηκε: Αντιδήμαρχος Χαλανδρίου - Πρόεδρος των Δημοτικών Επιχειρήσεων Πολιτισμού και Ανάπτυξης στο Δήμο Χαλανδρίου, Δημιουργία πρώτου Δημοτικού Κ.Ε.Π. στην Ελλάδα –Κ.Ε.Π. Χαλανδρίου Υποψήφια Νομάρχης-Nομός Λακωνίας -Επικεφαλής Νομαρχιακής Παράταξης - Δημιουργία πρότυπου Newsletter, που αφορούσε τα Ευρωπαϊκά προγράμματα σε σχέση με την Περιφέρεια και συνέβαλλε ουσιαστικά στην απορρόφησή τους. Συνεργάστηκε επαγγελματικά με μεγάλους ελληνικούς και ξένους επιχειρηματικούς ομίλους, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των call centers, έρευνας, επικοινωνίας, εκπαίδευσης, καθώς και εστίασης αναλαμβάνοντας υψηλές διοικητικές θέσεις: Σχεδίασε και υλοποίησε projects με σημαντικά ωφέλιμη αξία για το Ελληνικό κοινό –Γραμμή Ενημέρωσης σεισμόπληκτων 0800-18000, Γραμμή Εξυπηρέτησης Πολιτών 1464 κτλ Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την αρθρογραφία και τη συγγραφή. Έχουν εκδοθεί: το πολιτικό βιβλίο «ΟΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ», το οικονομικό δοκίμιο «ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ» και τρεις ποιητικές της συλλογές «ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ», «UNFUCK THE WORLD» (έχει εκδοθεί και στα αγγλικά) και «ΓΥΜΝΕΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ».

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.