Σε μερικούς μήνες θα υπογραφεί η σύμβαση για την αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει δώσει η κυβέρνηση και για το οποίο δεσμεύτηκε την προηγούμενη εβδομάδα ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας, όταν υπέγραφε τη σύμβαση για την εκχώρηση εκμετάλλευσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στον κοινοπρακτικό κολοσσό FRAPORTSLENTEL.

Στην τελετή υπογραφής της σχετικής σύμβασης από τον εκπρόσωπο του Ελληνικού Δημοσίου υπουργό Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο, ακούσαμε τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη να δηλώνει ότι υπογράφει τη σύμβαση με πόνο… ψυχής και ότι διαφωνεί. Η αλήθεια είναι ότι η σημερινή κατάσταση σε αυτά τα αεροδρόμια είναι… ιδανική και μόνο… πόνο μπορεί να προκαλέσει η άμεση είσπραξη 1,234 δισ. ευρώ, με ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ και υλοποίηση ενός επενδυτικού σχεδίου 330 εκατ. ευρώ. Και δεν μιλάμε για τους φόρους εισοδήματος και τους λοιπούς φόρους που θα καταβάλλουν στο Ελληνικό Δημόσιο οι επενδυτές, ούτε για τους άμεσους και έμμεσους φόρους που θα πληρώσουν οι νέοι εργαζόμενοι που θα προσληφθούν. Επίσης, προκαλεί μεγάλο… πόνο το στοιχείο ότι μόνο και μόνο από μια τέτοια κίνηση θα μπορούμε να έχουμε επιπλέον 1.000.000 τουρίστες κάθε χρονιά. Πόνος αβάστακτος αναμφίβολα…

Για να πάμε στη σύμβαση του Ελληνικού που τόσο πολλοί πολέμησε η σημερινή κυβέρνηση εκεί τα πράγματα είναι ακόμη… χειρότερα. Είναι οδυρμός με σπαραξικάρδιους κλαυθμούς. Οι επενδύσεις της κοινοπραξίας έως το 2020 ανέρχονται σε 10 δισ. ευρώ, δημιουργώντας άμεσες και έμμεσες ευκαιρίες για απασχόληση σε τουλάχιστον 50.000 συμπολίτες μας. Για να σοβαρευτούμε λίγο…

[quote text_size=»small»]

Η χώρα έχει ανάγκη από ξένες άμεσες επενδύσεις προσελκύοντας κολοσσούς που θα λειτουργήσουν ως κράχτες για να έρθει πακτωλός κεφαλαίων. Όμως, για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται συνέπεια και αποτελεσματικότητα, ξεκάθαρο τοπίο στα εργασιακά και στο ασφαλιστικό, μηδενική γραφειοκρατία και γενικά έναν μηχανισμό διευκόλυνσης που θα κλείνει όλα τα… παράθυρα για λεφτά «under the table» προκειμένου να προχωρήσει μια επένδυση.

[/quote]

Ελπίζουμε ότι όλοι έχουν συνειδητοποιήσει πως δεν υπάρχει η πολυτέλεια της καθυστέρησης ούτε για μία ημέρα. Επενδύσεις όπως αυτή στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια καθώς και η αξιοποίηση της έκτασης του Ελληνικού, πρέπει να αντιμετωπίζονται με όρους γιορτής και χαράς αντίστοιχους με τους χορούς που έριχναν το βράδυ της 5ης Ιουλίου διάφοροι στην Πλατεία Συντάγματος με αφορμή το 62% που έλαβε το «ΟΧΙ» στο δημοψήφισμα. Αντιλαμβάνεστε βεβαίως, ότι τα πανηγύρια έχουν θεμελιώδη διαφορά στη μία και στην άλλη περίπτωση…

Η Ελλάδα θα γίνει σοβαρή χώρα όταν πέραν από τον εξευρωπαϊσμό των δομών του Κράτους, καταφέρει να απελευθερώσει την οικονομία από τα –ακόμη και σήμερα- δεσμά του κρατισμού. Η χώρα μας έχει όλες τις προϋποθέσεις να αποτελέσει το μεγαλύτερο turn around story σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι εταίροι-δανειστές που συγκαταλέγονται στις μεγάλες δυνάμεις του πλανήτη θα έχουν κάθε συμφέρον να επενδύσουν σε μια τέτοια χώρα, καθώς τα οφέλη θα είναι πολλαπλά και για όλους. Εδώ ισχύει το γνωστό το ένα χέρι νίβει τ΄ άλλο και τα δυο το πρόσωπο…

Previous articleΤΟ LIFE COACHING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Next articleΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΜΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ
ΛΟΥΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ
Ο Λουκάς Γεωργιάδης είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς με ειδίκευση στη Βιομηχανική Πολιτική και τις Επενδύσεις. Έχει εργαστεί ως παραγωγός πωλήσεων και σε λογιστικό γραφείο. Είναι δημοσιογράφος από το 1995 και μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών από το 2005. Έχει διατελέσει ρεπόρτερ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, συντάκτης σε οικονομικές εφημερίδες και περιοδικά, αρχισυντάκτης και διευθυντής εφημερίδας. Παράλληλα εδώ και 12 χρόνια έχει εκπομπές σε τηλεοπτικά κανάλια. Έχει συντονίσει ημερίδες και συνέδρια. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στο μοναδικό οικονομικό και χρηματιστηριακό κανάλι της χώρας, το SBC.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.