Η Νανά Παλαιτσάκη γράφει για τα κορίτσια των 50 και. Και εξηγεί γιατί οι εργοδότες πρέπει να επενδύσουν σε αυτά. To κάνουν κολοσσοί άλλωστε. Όπως, πχ με τις Ροσελίνι, Στόουν, Μουρ, Μπελούτσι κα. Είναι κορίτσια δοκιμασμένες σε κρίσεις (από πεθερά μέχρι το γιο φαντάρο) και το κυριότερο; Εκτιμούν την σημασία της εργασίας για την ψυχολογική ισορροπία τους.


Καταρχάς να σας ξαναγράψω ότι θέλω να δείχνετε τον ενθουσιασμό σας! Ή ακόμα και την αντίρρηση σας, δεν με πειράζει, για όσα “πουλάω” εδώ στην Nana land. Την έχω ιδρύσει και είναι μια μινιατουρίτσα. Σκοπεύω όμως  να την κάνω παγκόσμιο θέρετρο. Είμαι τόσο μετριόφρων που με βρίσκω τέλεια ε; Δεν νομίζω να έχει αντίρρηση κάποιος ή κάποια. Με αυτή την θέση μπορώ τώρα να συνεχίσω να γράφω το σημερινό μου θέμα. Δεν είναι άλλο από τα Κορίτσια που κάνουν σεργιάνι στην αγορά εργασίας και είναι από 45 – 50 και πάνω…

Θέλω ν’ αραδιάσω λοιπόν για πόσους λόγους οι εργοδότες έχουν κάθε λόγο να επιλέξουν στην δουλειά τους ένα τέτοιο κορίτσι. Διότι οι “μικρές ηλικίες” δεν είναι πάντα και εκείνες που υπόσχονται τα καλύτερα…

Κορίτσια 50 και στην αγορά εργασίας

Για να ξέρετε κάτι σημαντικό κολοσσοί παγκόσμιοι επενδύουν για τις καμπάνιες τους σε γυναίκες που είναι πάνω από 55 χρονών. Λογικό. Αφού τα γυναικεία προϊόντα που αφορούν σε γυναίκες στην εμμηνόπαυση και στην κλιμακτήριο είναι άπειρα.

Θεωρούν λοιπόν ότι οι γυναίκες που έχουν μεγάλη δυνατότητα πειθούς είναι πάνω από 45. Άλλωστε η φυσική κατάσταση των γυναικών που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση ή στην κλιμακτήριο μπορεί να είναι αντάξια ή και καλύτερη με εκείνες που είναι 25 χρόνια νεότερες.

Ροσελίνι, Στόουν, Μπελούτσι, Μουρ

Να δώσω ως παράδειγμα την Ιζαμπέλα Ροσσελίνι που αποτελεί την μούσα την Lancome για πάρα πολλά χρόνια; Ν’ αναφερθώ στην Μόνικα Μπελούτσι που διαφημίζει τα κοσμήματα Cartier; Να θυμίσω την Σάρον Στόουν που αν δεν κάνω λάθος “τρέχει” στα 63 ή την Tζούλιαν Μουρ που κοντά στα 60 δηλώνει ότι το να μεγαλώνεις είναι ένα τεράστιο προνόμιο;

Τα κορίτσια λοιπόν δεν γερνάνε πια. Απλώς μεγαλώνουν. Και όσο μεγαλώνουν γίνονται ακόμη πιο ενδιαφέρουσες. Έτσι φτάνουν να διεκδικούν, όπως πολλές,  ένα εξώφυλλο για την Vogue στα 75 ή στα 80.

Να λοιπόν γιατί αγγελίες του τύπου “Ζητούνται νέοι έως 30 χρονών…” μοιάζουν ξεπερασμένες.

Η αυτοπεποίθηση των 50 και…

Τι διαθέτει λοιπόν μια γυναίκα πάνω από 50; Πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από την εποχή που ήταν 25 ή 30. Συνήθως όσο πιο ωραία είναι μια γυναίκα, τόσο μικρότερη αυτοπεποίθηση ένιωθε στην πρώτη της νιότη.

Έχει εμπειρία εργασιακή. Αν δεν έχει εργασιακή εμπειρία και αρχίζει, διαθέτει απεριόριστο κέφι. Γιατί ψυχολογικά νιώθει 25.

Έχει μεγαλώσει τα παιδιά της. Δεν καταπονείται από “δύσκολες μέρες του μήνα”. Δεν έχει ως προτεραιότητα τον άντρα, τον γάμο και την εγκυμοσύνη. Εκτιμά την σημασία της εργασίας για την ψυχολογική ισορροπία της.

Δεν χαρακτηρίζεται από την επιπολαιότητα της νιότης. Γνωρίζει από “πρώτο χέρι” την σημασία του “κρατάω τον χώρο καθαρό και τακτοποιημένο”.

Είναι πιο ομαδική στην συμπεριφορά της. Γιατί δεν έχει τους ανταγωνισμούς που διακρίνουν τα κορίτσια που είναι από 22 – 42.

Είναι πολύ συνειδητοποιημένη υπάλληλος. Ξέρει τι θέλει από την ζωή της πια. Κλαίει πολύ λιγότερο. Δεν έχει το μυαλό της “καρφωμένο” στο Insta story, στο Follow ή στο unfollow. Δεν χρησιμοποιεί το ψέμα για να λείψει από την δουλειά, επειδή ο φίλος της είναι φαντάρος και πήρε άδεια.

Δεν διεκδικεί μειωμένο ωράριο ως μικρομάνα. Έχει όμως “μαμαδίστικα” συναισθήματα για τους νεότερους συναδέλφους της. Μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά στα ερωτικά προβλήματα των άλλων.

Είναι πιο συγκεντρωμένη στην εργασία, γιατί έχει λιγότερες πιθανότητες να “κόψει φλέβες” με ένα τραγούδι του Πουλόπουλου, σαν το “αγάπα με”.

Δοκιμασμένη σε κρίσεις

Είναι δοκιμασμένη στην διαχείριση κρίσεων καθώς έχει αντιμετωπίσει πεθερά. Η οποία πεθερά επειδή σεβόταν τον ρόλο της, πάντα πάθαινε κρίσεις μαρμαρυγής όταν έφευγε ο γιος της διακοπές το καλοκαίρι…

Από την άλλη, έχει αποδεχθεί ότι το παστίτσιο της δεν είναι ποτέ όπως της μαμάς του. Έχει καταφέρει να βαφτίσει το παιδί της χωρίς να του δώσει το όνομα της μητερούλας του που ακούει στο “Μαριγούλα”.

Έχει επιζήσει η ίδια (αργότερα) στέλνοντας τον γιό της φαντάρο. Έχει επιβιώσει από τουλάχιστον ένα διαζύγιο ή τρεις μεγάλες “προσωρινές” παράλληλες σχέσεις του “στεφανιού της”. Έχει περάσει την εφηβεία των παιδιών της. Και έχει αντέξει τις πανελλαδικές από την θέση της μάνας…

Συγνώμη αλλά όταν μια γυναίκα έχει διαχειριστεί έναν άντρα, 2500 χιλιάδες πλυντήρια, μια πεθερά, παιδιά στην εφηβεία και μια δική της μάνα, πως να τα χάσει όταν ένας πελάτης κάνει παράπονο; Ή όταν μπουκάρει η επιθεώρηση εργασίας; Ή όταν χαθούν τα αρχεία γιατί μπήκε κακόβουλο mail στους υπολογιστές;

Για όλους αυτούς, αλλά και για πάρα πολλούς ακόμη λόγους οι έξυπνοι εργοδότες επενδύουν σε αυτά τα κορίτσια…

Στο φινάλε οι διεθνείς κολοσσοί, αν δεν δίνετε σημασία στα όσα γράφω, γιατί επενδύουν στην συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία καμπάνιες εκατομμυρίων δολαρίων ή Ευρώ;

Προηγούμενο άρθροΛευκός Οίκος, μαγαζί και παρακράτος Καμόρα!
Επόμενο άρθροΗθικό πλεονέκτημα, ανήθικο προνόμιο
ΝΑΝΑ ΠΑΛΑΙΤΣΑΚΗ
Η Νανά Παλαιτσάκη γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι μαμά του Αλέξη και κόρη του Γιάννη και της Χρυσαυγής.  Μεγάλη της αγάπη τα ζώα, στην ευζωία των οποίων έχει αφιερώσει σχεδόν τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο της.  Έχει γράψει τέσσερα βιβλία και ένα παιδικό παραμύθι. Zει στου Παπάγου μαζί με τα τρία σκυλιά και τον γάτο της.  Σπούδασε πολιτικές επιστήμες και διεθνείς σχέσεις. Έχει μεταπτυχιακές σπουδές στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και την σημειολογία. Υποστήριξε διδακτορική διατριβή στο Συνταγματικό Δίκαιο. Δίδαξε ως μεταπτυχιακή υπότροφος στην Ανώτατη σχολή Ναυτικών Δοκίμων, “Δίκαιο της θάλασσας και Κοινωνιολογία”. Εξειδικεύτηκε στο Post Production σε μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα όπως το CNN, B.B.C και Ι.Τ.Ν. Έχει καλύψει ως ρεπόρτερ τον Πόλεμο του Κόλπου για τον Αντέννα. Έχει περισσότερες από 120.000 ώρες “τηλεοπτικού αέρα”, στο ρεπορτάζ, σε ενημερωτικές εκπομπές, αλλά και σε αρχισυνταξία δελτίων και  εκπομπών. Έχει κάνει περισσότερες από 5000 συνεντεύξεις προσώπων. Έχει εργαστεί ως υπεύθυνη επικοινωνίας σε πολυεθνική εταιρεία όπως η Leo Burnett. Έχει αρθρογραφήσει σε έντυπα. Και έχει υπάρξει ραδιοφωνική παραγωγός στον Αντένα, στον Σκέι και στα Παραπολιτικά.  Από την θέση του υπεύθυνου παραγωγής, έχει επιμεληθεί επίσης μεγάλες διεθνείς παραγωγές. 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.