Τσαρούχια ψηλοτάκουνα, «blazer» και φουστανέλα

τσάμικο, «salsa», ζεϊμπεκιές αλλά και «πασαρέλα».

Βουκουρεστίου «Lui Vouiton», «Armani», «Gucci», «Prada»

και παραδίπλα μαϊμουδιές είκοσ” ευρώ η τσάντα.

Δάνεια κάρτες πλαστικές, Αράχωβα, Ελβετία

δυο μέρες οι εργάσιμες και πέντε στην πλατεία.

Αστακουδιές στη Μύκονο σουβλάκια στις γωνίες

δρόμοι με όγκους σκουπιδιών, κακές συγκοινωνίες.

Βιβλιοθήκες λιγοστές, στο Μέγαρο μπουζούκια

Νταλάρας στο Ηρώδειο και στα χωριά «μπουλούκια».

Cayene στην άσφαλτο πολλές, γαϊδούρια άλλα τόσα

νά’σου καβάλα κ’η Ρωμιά με δύο I Phone κινητά να κάνει την καμπόσα.

Αγώνες Ολυμπιακοί, μπουζούκια, Άννα Βίσσυ

λαμόγια, μίζες, αρπαχτές και νά’σου τώρ’η κρίση.

Αυτή η χώρα ήτανε η σύγχρονη Ελλάδα

που τώρ’αλλάζει δραστικά

τρώει ξερό ψωμί κι’ελιά

και κάργα φασολάδα.

Previous articleΧΩΡΙΣ ΠΑΓΚΟ ΣΤΗ Β” ΕΘΝΙΚΗ
Next articleΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Νίκος Γιαννακόπουλος προέρχεται από τον χώρο του marketing έχοντας διατελέσει επί σειρά ετών υψηλόβαθμο διευθυντικό στέλεχος στο χώρο των επιχειρήσεων. Τα τελευταία δέκα χρόνια υποστηρίζει την ανάπτυξη ανεξάρτητων επιχειρήσεων δικτυακού marketing, και ασχολείται με την ανάπτυξη και αναπαραγωγή ηγεσίας. Συνδέθηκε και συμμετέχει ενεργά στο κόμμα των ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ, προσφέροντας τις εμπειρίες του στην προσπάθεια για ηθική, πολιτική και οικονομική ανοικοδόμηση της χώρας. Μια μικρή συμβολή μήπως και η Ελλάδα κάποτε καταστεί πραγματικά, ένας αξιόπιστος, ισχυρός και ισότιμος Ευρωπαίος εταίρος.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.