new Deal Η μάρκα ως κεφάλαιο φήμης της επιχείρησης Ο Νίκος Καραγεωργίου σημειώνει ότι περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών. new deal

Ο Νίκος Καραγεωργίου σημειώνει ότι περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών. new deal

Ο Νίκος Καραγεωργίου σημειώνει ότι περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών. new deal

Ο Νίκος Καραγεωργίου σημειώνει ότι περισσότερο από λογότυπο, σύνθημα και ταυτότητα της εταιρείας, η Μάρκα είναι συντελεστής διαμόρφωσης της φήμης της επιχείρησης και της συμπεριφοράς της έναντι των καταναλωτών. new deal

Δημοφιλέστερα άρθρα