Δε πήγαινες στη σχολή και τώρα βρίσκεσαι σε κατάσταση απελπισίας και άγχους;! Λογικό!!

Κάπως έτσι συνειδητοποιείς πως τα μαθήματα της σχολής παραδίδονται για να μας προσφέρουν παραπάνω γνώση από το απλό διάβασμα των βιβλίων. Βέβαια δε χρειάζεται να αγχωθείς πέρα από τα φυσιολογικά όρια. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το να συγκεντρωθείς πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Τώρα, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διαβάσεις όσο περισσότερο μπορείς. Έξαλλου είμαι σίγουρη πως οι έξοδοι σου και τα ποτά ήταν τόσο πολλά τους προηγούμενους μήνες, που δεν θα τα στερηθείς, αν χρειαστεί να μη βγεις αυτές τις εβδομάδες.

Σε διαβεβαιώνω επίσης πως η ευχαρίστηση που θα πάρεις μόλις δεις ότι η προσπάθεια σου έχει ανταπόδοση θα είναι μεγαλύτερη από αυτή της εξόδου σου.

Έχει αποδεδειχθεί ότι μεγάλο ρόλο στην απόδοση και τη δύναμη σου παίζει η διατροφή. Ένα διατροφικό σχήμα που συνιστάται είναι το εξής:

1) Kαταναλώνετε πάντα ένα καλό πρωινό. Αυτοί που καταναλώνουν πρωινό έχουν μεγαλύτερη απόδοση, καλύτερη συγκέντρωση και ευκολότερη απομνημόνευση.

2) Το μεσημεριανό και το βραδινό είναι καλό να συνοδεύονται από μια σαλάτα εποχής και να περιέχουν 3-4 φορές την εβδομάδα καλής ποιότητας πρωτεΐνες όπως είναι το άπαχο κρέας, τα λιπαρά ψάρια, τα πουλερικά και τα όσπρια.

3) Προσπαθήστε να τρώτε σε τραπέζι και να αφιερώνετε κάποιο χρόνο στο φαγητό. Με αυτό τον τρόπο ξεκουράζεστε λίγο από το διάβασμα, ενώ τρώτε πιο συνειδητά. Έτσι, αποφεύγετε το συνεχές τσιμπολόγημα από άγχος.

4)  Αποφύγετε τα τηγανητά και τα γλυκά. Δε χρειάζεται να πάρεις κιλά για μια εξεταστική. Πίστεψε στον εαυτό σου κι θα τα καταφέρεις, με λίγη προσπάθεια το πτυχίο θα φανεί. Και μη ξεχνάς … ο επιμένων νικά! Επιτυχία!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.