Όπως λένε το μοιραίο ή καλύτερα το τέλος των περισσότερων επιχειρήσεων είναι πλέον ορατό στον καθένα. Όπως λένε είναι απορίας άξιον, το πώς ακόμη πολλές εταιρίες συνεχίζουν να επιβιώνουν.

Η οικονομική κρίση δύσκολα αντιμετωπίζεται, οι συνέπειες της φαίνονται σε ισολογισμούς και μηνιαία ισοζύγια, οι κυβερνήσεις αλλάζουν αλλά δεν αντιδρούν, τίποτα δεν αναθεωρείται, κανένας δεν παρεμβαίνει και όλοι έχουν αποδεχθεί όπως λένε ότι το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!

Όπως λένε η χώρα βρίσκεται στην δυσχερή θέση της οικονομικής και πολιτικής χρεοκοπίας και οι Ελληνικές επιχειρήσεις στο χείλος του γκρεμού. Φοβισμένοι και ανήμποροι περιμένουμε τον «από μηχανής Θεό», να μας σώσει. Αυτά λένε.

Κι όμως μεταβολή από την ύφεση στην ανάπτυξη δεν θα έρθει ούτε μετά από λιτανείες, ούτε από τους ανίκανους πολιτικούς, που βγαίνουν στα τηλεοπτικά παράθυρα ως ταπεινές χαμηλοβλεπούσες κόρες.

Η λύση είναι εξαιρετικά απλή. Η ανάπτυξη θα έρθει από εμάς ως καταναλωτές και ως επιχειρηματίες.

Ως καταναλωτές θα πρέπει να «προικοδοτήσουμε» με τις αγορές μας κάθε τι που παράγεται στην Ελλάδα. Να γυρίσουμε την πλάτη σε κάθε τι εισαγόμενο όταν υπάρχει αντίστοιχο Ελληνικό προϊόν.

Ως επιχειρηματίες να δείξουμε ότι δεν εγκαταλείπουμε τη μάχη, επενδύοντας σε καινοτόμες δράσεις και ανθρώπινο δυναμικό.

Είναι ζωτικής σημασίας να διατηρήσουμε ένα κλίμα εμπιστοσύνης, μετατρέποντας το σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να αποσοβηθούν τα επίχειρα της κρίσης.

Νομοτελειακά τον τελευταίο λόγο θα τον έχουμε εμείς! Θα τον πάρουμε;

Previous articleΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ (ΝΕΟ) ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΛΗΜΑ
Next articleΠΟΥ ΟΔΕΥΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΟ …ΤΙΜΟΝΙ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ, σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Ananas Α.Ε. από το 1987. Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες θητείες. Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας για πολλούς πολιτικούς και οργανισμούς, με πιο πρόσφατη απ’ όλες τις τακτικές συνεργασίες του, εκείνη με τον Πρόεδρο της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας.Από το 1997, διευθύνει και συντονίζει το επιτελείο επιστημονικών συνεργατών της Think Politics, αναλαμβάνοντας πλήθος υποψηφίων και σημειώνοντας εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας. Είναι συγγραφέας των εξειδικευμένων πρακτικών οδηγών Πολιτικής Επικοινωνίας «Πώς να κάνετε σωστή Προεκλογική Εκστρατεία» (1998) και «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (2006). Αρθρογραφεί σε τοπικής και εθνική κυκλοφορίας εφημερίδες, καθώς και σε εξειδικευμένα επαγγελματικά έντυπα στο χώρο της Επικοινωνίας.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.