Όσοι είστε εκπαιδευτικοί ή μαθητές θα καταλάβετε αυτό που θα γράψω στην αρχή.  Για τους εκπαιδευτικούς: Προσπαθήστε να θυμηθείτε όσα τηλεοπτικά ή ηχητικά αρχεία έχετε προβάλει στους μαθητές σας στη διάρκεια των μαθημάτων σας. Πόσα από αυτά ΔΕΝ ΗΤΑΝ από την ΕΡΤ;

Για τους μαθητές: Μήπως αυτές οι προβολές ήταν από τις λίγες ποιοτικά στιγμές σας μπροστά στο χαζοκούτι; Με προβληματισμό, συναίσθημα, αύξηση γνώσεων και αφορμή για διάλογο; Προσωπικά, βλέπω τηλεόραση σπάνια. Και μόνο ΕΡΤ. Το κλείσιμό της έχει κάποιες σημαντικές για μένα παραμέτρους:

α) Αφού απολύθηκαν όλοι οι εργαζόμενοι (υψηλόμισθοι και συμβασιούχοι, τρωκτικά και τίμιοι), πρέπει να ζητηθούν ευθύνες και από τους πολιτικούς που τους διόρισαν. Το ίδιο ωμά και ισοπεδωτικά.

β) Σε όσους λένε ότι η ΕΡΤ είχε χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης, ομολογώ ότι έχουν απόλυτο δίκιο. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχουν οι κραγμένοι και οι κουτσομπόλες των ιδιωτικών καναλιών (με τα απίστευτα χρέη…) από τα ντοκιμαντέρ για τη θαλάσσια φώκια και για το ναζισμό. Όπως και τα σίριαλ του κιλού από τις τηλεοπτικές μεταφορές λογοτεχνικών έργων. Και μην πάμε και πολύ μακριά. Πόσα μέλη έχουν οι ομάδες του facebook που σερβίρουν χυδαιότητες και βλακειούλες και πόσα αυτές που αναφέρονται σε κοινωνικά, πολιτιστικά ή περιβαλλοντικά θέματα; Όσο μας κόβει, επιλέγουμε. Ό,τι μας αξίζει, παίρνουμε.

γ) Ας βλέπουν πλέον τα παιδάκια Πόκεμον και τερατάκια αντί για «Ουράνιο τόξο». Δεν θα πάθουν και τίποτε. Ας πάει να χαθεί η «Μηχανή του Χρόνου» και στα τσακίδια το «Στα Άκρα».
Υ.Γ. Προτείνω με τα λεφτά που θα γλιτώσουμε από το τέλος της ΕΡΤ στη ΔΕΗ να αγοράσουμε όλοι μας τα νέα επεισόδια του Σουλεϊμάν….

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.