Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017
ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΠΕΝΤΕΝΙΩΤΗΣ

ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΠΕΝΤΕΝΙΩΤΗΣ

Γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε. Κατάγεται από την Τροιζηνία, πατρίδα του Θησέα, της νομαρχίας Πειραιά.
Είναι τελειόφοιτος του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Παντείου Πανεπιστημίου.
Συμμετέχει ενεργά στο φοιτητικό κίνημα. Επίσης ενεργοποιείται στον χώρο μη κυβερνητικών οργανώσεων με θέμα κυρίως την πολιτική αλλά και την τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη.
Βρίσκεται στα αρχικά δημοσιογραφικά του βήματα, καθώς έγραψε για κάποιο διάστημα στα «Πολιτικά Θέματα» και γράφει πλέον στην εφημερίδα «ΕΞΠΡΕΣ».
ΑΡΓΥΡΗΣ ΜΠΕΝΤΕΝΙΩΤΗΣ
…κατανταει βαρετο;

…ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΒΑΡΕΤΟ;

«Σε τσακίζει ο λαιμός, αλλά αν μπεις σωστά, τότε, όταν βγεις έχεις το χαμόγελο στα χείλη σου». Ο πρώτος στη βαθμολογία της Φόρμουλα 1, Τζένσον Μπάτον, χαμογελά… Άλλωστε, ξέρει πολύ καλά να «μπαίνει» στις στροφές, όπως και να «βγαίνει».

Αλλά η περιβόητη Turn 8 της Κωνσταντινούπολης δεν είναι απλά μια στροφή. Ούτε καν μια μεγάλη στροφή. Είναι η μεγαλύτερη και η γρηγορότερη στο Πρωτάθλημα. Είναι η στροφή όπου οι επιδέξιοι οδηγοί μπορεί να πιεστούν μέχρι και τα 5G (πέντε φορές το βάρος του σώματός τους)…! Για αυτό και χαμογελούν άμα βγουν απ’ αυτή… και ο Μπάτον χαμογέλασε 58 φορές, όσες και οι φορές που την πέρασε την Κυριακή.

Η Turn 8 είναι κι ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η πίστα της Κωνσταντινούπολης, με εξαίρεση ότι θυμίζει κάτι από Μονακό, ιδιαίτερα στο αγωνιστικό κομμάτι, καθώς όποιος ξεκινά στην pole position η παράδοση έλεγε ότι είναι κι αυτός που αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία κάτι που δεν ίσχυσε φέτος. Ο Μπάτον διέψευσε μέχρι και την παράδοση. Πήρε εκκίνηση από τη δεύτερη θέση, πίσω από τον κάτοχο της pole position Sebastien Vettel, αλλά o Γερμανός πιλότος της Red Bull δεν άντεξε για πολύ εκεί. Ενα λάθος στον πρώτο, κιόλας, γύρο (έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου και βγήκε για λίγο εκτός πίστας) έδωσε την ευκαιρία στον Button να τεθεί επικεφαλής. Στην πρώτη θέση παρέμεινε ο εφέτης κατέβασε την καρώ σημαία.

Ο Κίμι Ραικόνεν είναι ο μοναδικός εν ενεργεία οδηγός που κυνηγούσε ένα αντίστοιχο ρεκόρ αλλά δεν κατάφερε να ανταπεξέλθει. Αν λοιπόν ο Φιλανδός οδηγός της Ferrari κατάφερνε να ανεβεί στο βάθρο θα έφτανε τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή Νάιτζελ Μάνσελ στην έβδομη θέση της σχετικής λίστας με τις περισσότερες κατακτήσεις θέσης σε βάθρο (59), έτσι λοιπόν περιμένουμε τον επόμενο αγώνα.

Ο Μπάτον μετά και τη νίκη του παραμένει πρώτος καθώς και ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής του φετινού πρωταθλήματος, ή ακόμα πιο σωστά ο πρωταγωνιστής της μεγάλης παράστασης που ο Μπράουν έχει ανεβάσει φέτος στο πρωτάθλημα της Formula 1. Ο άνθρωπος αυτός, μόνο πανέξυπνος και ταλαντούχος μπορεί να χαρακτηρισθεί. Μια ζωή μέσα στις πίστες έφτιαξε μια ομάδα μόνος. Μια ομάδα όπου κανείς δεν ήξερε αν θα καταφέρει να ξεπεράσει τα οικονομικά προβλήματα και να τρέξει στους αγώνες. Και την έφερε πρώτη στη βαθμολογία και των κατασκευαστών αλλά και των οδηγών. Τώρα, όχι μόνο λεφτά δε λείπουν, αλλά οι διαφημιστές δίνουν μάχη σώμα με σώμα για μια κενή θέση στο… κορμί του μονοθέσιου…

Άντε μετά να συμφωνήσει κανείς πως το πρωτάθλημα έχει καταντήσει βαρετό εξαιτίας του Μπάτον. Λόγια δικά του. Λόγια φλεγματικής βρετανικής σεμνοτυφίας, ή υπολανθάνουσας βρετανικής αλαζονείας και ανωτερότητας;