Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ, σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Ananas Α.Ε. από το 1987. Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες θητείες. Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας για πολλούς πολιτικούς και οργανισμούς, με πιο πρόσφατη απ’ όλες τις τακτικές συνεργασίες του, εκείνη με τον Πρόεδρο της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας.Από το 1997, διευθύνει και συντονίζει το επιτελείο επιστημονικών συνεργατών της Think Politics, αναλαμβάνοντας πλήθος υποψηφίων και σημειώνοντας εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας. Είναι συγγραφέας των εξειδικευμένων πρακτικών οδηγών Πολιτικής Επικοινωνίας «Πώς να κάνετε σωστή Προεκλογική Εκστρατεία» (1998) και «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (2006). Αρθρογραφεί σε τοπικής και εθνική κυκλοφορίας εφημερίδες, καθώς και σε εξειδικευμένα επαγγελματικά έντυπα στο χώρο της Επικοινωνίας.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
ελληνεσ πολιτικοι: go re-branding or go home

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ: GO RE-BRANDING OR GO HOME

Σε σταδιακό εκφυλισμό οδηγείται το πολιτικό σύστημα μας, μετά και από τις ατυχείς δηλώσεις πρωτοκλασάτων πολιτικών για σκυλιά που ουρλιάζουν και άλλα ευτράπελα.

Εμφανίζεται καθημερινά ένα μεγάλο κομμάτι του πολιτικού κόσμου να θυμίζει τον «μεγάλο ασθενή» της δημοκρατίας μας. Ήρθε η ώρα για το GO REBRANDING OR GO HOME για ολόκληρο το πολιτικό μας σύστημα.

Η πολυθρύλητη ανανέωση του πολιτικού προσωπικού στις τελευταίες εκλογές δεν απέφερε εκτός των νέων προσώπων και την αναγκαία ποιοτική αναβάθμιση του κοινοβουλίου μας.

Επιλογές κομματικού σωλήνα οι περισσότεροι εκπρόσωποι μας στην κεντρική πολιτική σκηνή, δεν αποτελούν το ισχυρό brand name που έχει ανάγκη η χώρα μας στις δύσκολες οικονομικές περιόδους των διαδοχικών μνημονίων.

Άτολμοι, φοβικοί, ανέμπνευστο, πολλοί από αυτούς αλλά και με το βολικό ιδεολόγημα ότι για όλα φταίει η άλλη πλευρά πορεύονται by the book (party) την οδό του λαϊκισμού και της δημαγωγίας μας ενώ την πληρώνουν πάντα οι αδύνατες κοινωνικές τάξεις, χαμηλοσυνταξιούχοι, ιδιωτικοί υπάλληλοι και πολλοί ακόμη ταλαιπωρημένοι και παραπλανημένοι ψηφοφόροι.

Η πολιτική έγινε επάγγελμα ενώ θα έπρεπε να είναι λειτούργημα. Μια ματιά στα περιουσιακά στοιχεία των βουλευτών μας δείχνει πόσο καλά πληρωμένο επάγγελμα είναι ιδιαίτερα στις μέρες μας και πόσο άνετες και ευχάριστες είναι οι εργασιακές τους συνθήκες.

Η Ελλάδα υποφέρει κι από έλλειψη χρημάτων και από έλλειψη σοβαρότητας και εμπιστοσύνης. Υπερβολική έπαρση, τυχοδιωκτισμός και απανωτά πολιτικά ατοπήματα από όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης.

Οι πολίτες, δικαιολογημένα, απώλεσαν ολοσχερώς την εμπιστοσύνη τους στους θεσμούς, στη λειτουργία του πολιτεύματος, στη Δημοκρατία. Και υπεύθυνοι είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό οι πολιτικοί ταγοί μας.

Το brand name των πολιτικών ασθένησε και σάπισε. Χρειάζεται ένα rebranding της πολιτικής φυσιογνωμίας τους. η επαναπροσέγγιση και ανανέωση αυτή του πολιτικού γίγνεσθαι θα ήταν εύλογα λογικό να συνδυαστεί και με το νέο τρόπο επιλογής από τους πολίτες. Η συνεχιζόμενη από τους πολίτες ψήφος προσωπικού συμφέροντος, κομματικής υπακοής, ή ψήφος των κολλητών, θα πρέπει να αντικατασταθούν από αξιοκρατική ψήφο των αρίστων για να επαναπροσεγγιστεί η ίδια η ουσία της πολιτικής.

Διαφορετικά θα μας κυβερνάνε συνασπισμοί κομμάτων με πολύ χαμηλά ποσοστά σε σχέση με το εκλογικό σώμα και η αποχή θα αυξάνεται ραγδαία. Ένα μεγάλο μέρος του εκλογικού σώματος θα μένει «ορφανό» από αντιπροσώπευση νοιώθοντας ότι δεν καλύπτονται από παραδοσιακούς ή νέους κομματικούς εκπροσώπους. Η ανακύκλωση των ίδιων προσώπων μεγαλώνει το χάσμα μιας κοινωνίας που αποστρέφεται την πολιτική, χάριν των πολιτικών.

Πολιτικοί αρχηγοί και πολιτικά κόμματα θα πρέπει να «ακούσουν» τις νέες μεταρρυθμίσεις – αλλαγές του πολιτικού τους προσωπικού που ζητάνε οι ψηφοφόροι τους. Rebranding πρώτα και στα κόμματα και στα πρόσωπα των ψηφοδελτίων για να έχουμε το νέο, βελτιωμένο brand name του Έλληνα πολιτικού.