Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου 2017
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ

Ο Θανάσης Παπαμιχαήλ, σπούδασε Νομικά και Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παρακολούθησε ειδικά σεμινάρια επικοινωνίας στην Αγγλία. Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Ananas Α.Ε. από το 1987. Εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας για τέσσερις συνεχόμενες θητείες. Έχει εργαστεί για τις προεκλογικές εκστρατείες πολιτικών προσώπων και συνδυασμών, καθώς και ως σύμβουλος επικοινωνίας για πολλούς πολιτικούς και οργανισμούς, με πιο πρόσφατη απ’ όλες τις τακτικές συνεργασίες του, εκείνη με τον Πρόεδρο της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδας.Από το 1997, διευθύνει και συντονίζει το επιτελείο επιστημονικών συνεργατών της Think Politics, αναλαμβάνοντας πλήθος υποψηφίων και σημειώνοντας εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας. Είναι συγγραφέας των εξειδικευμένων πρακτικών οδηγών Πολιτικής Επικοινωνίας «Πώς να κάνετε σωστή Προεκλογική Εκστρατεία» (1998) και «Πώς να κερδίσετε στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης» (2006). Αρθρογραφεί σε τοπικής και εθνική κυκλοφορίας εφημερίδες, καθώς και σε εξειδικευμένα επαγγελματικά έντυπα στο χώρο της Επικοινωνίας.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
αλεξη δεν σου τα ειπανε καλα!

ΑΛΕΞΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!

Ρηχές κυβερνητικές αναλύσεις από πρωτοκλασσάτους υπουργούς για τη βαριά βιομηχανία της Ελλάδας, το τουρισμό, αλλά και υιοθέτηση εύκολης ρητορικής ανερμάτιστων εξαγγελιών από τον επικεφαλής της κυβέρνησης, σε διεθνές φόρουμ για την οικονομία.

Λίφτινγκ στο brand «Ελλάδα» ανέφερε στην ομιλία του πριν από λίγες μέρες σε διεθνές συνέδριο – ημερίδα για το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας.

Λίφτινγκ με διπλασιασμό του διαφημιστικού κονδυλίου και άλλων πρωτοβουλιών για την άμεση βελτίωση της ροής τουριστών στη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες που περνάει σε οικονομικό, εθνικό επίπεδο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο η Ελλάδα. Φυσικά και ο τουρισμός αποτελεί «εθνική προσπάθεια» αλλά και απαιτεί οικονομικές θυσίες για να περάσει τη σωστή εικόνα της χώρας εντός και εκτός συνόρων.

Ένα από τα βασικότερα όπλα στη φαρέτρα για την ανάδειξη των δημοφιλών τουριστικών προορισμών μας είναι τα διαφημιστικά κονδύλια που απαιτούνται για τη δυναμική προβολή και συστηματική προώθηση του συνόλου του τουριστικού προϊόντος.

Φυσικά, κάποιοι θα φάνε πάλι με «χρυσά κουτάλια» όπως γινόταν και τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό όμως είναι το λιγότερο αν όλοι οι κρίκοι στη διαμόρφωση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος λειτουργούσαν ως πολλαπλασιαστές της φήμης της χώρας μας ως μοναδικού προορισμού διακοπών όλο το χρόνο.

Φευ, όσα διαφημιστικά πακέτα κι αν δοθούν, όσες εκδηλώσεις προσέλκυσης τουριστών κι αν γίνουν, όσες διαδικτυακές πύλες τουρισμού κι αν ανοίξουν, θα αποδώσουν ελάχιστα στο brand «Ελλάδα» αν δεν γίνει λίφτινγκ στο brand «Έλληνες».

Ο κάθε Έλληνας που εμπλέκεται στο τουριστικό προϊόν θα πρέπει να αποτελεί τον καλύτερο «πρεσβευτή» της Ελλάδας. Οι τουρίστες γίνονται κάθε χρόνια και περισσότερο απαιτητικοί και το γνωστό μας value for money είναι το ευαγγέλιο τους. Όταν θέλεις να πρωταγωνιστείς στον παγκόσμιο τουρισμό θα πρέπει να κάνεις πρώτα λίφτινγκ στους επαγγελματίες του κλάδου. Εκεί πάσχουμε!

Λίφτινγκ θα πρέπει να γίνει από τον οδηγό ταξί που επιβιβάζει από το αεροδρόμιο, μέχρι και τον επαγγελματία ξενοδοχο-εστιάτορα που υποδέχεται τον τουρίστα.

Λίφτινγκ πρέπει να γίνει σε όλους τους «Έλληνες» που υποδέχονται τους τουρίστες. Όλοι έρχονται για την Ακρόπολη αλλά απογοητεύονται όταν βλέπουν ότι κλείνει από τις τρεις το μεσημέρι. Όλοι θέλουν να επισκεφθούν με κρουαζιερόπλοια τη χώρα μας αλλά δεν μπορούν να κουβαλάνε τις βαλίτσες τους λόγω απεργιών μεσούσης της τουριστικής περιόδου από τις συντεχνίες.

Όλοι θέλουν να θαυμάσουν τα εκθέματα των μουσείων μας αλλά «βλαστημάνε» όταν βρίσκουν κλειστές τις πόρτες λόγω έλλειψης προσωπικού.

Αλέξη, δεν θέλουμε να αυξήσουμε τους «πρεσβευτές προσέλκυσης τουριστών» αλλά τους «πρεσβευτές – τουρίστες» που θα φύγουν ικανοποιημένοι από την παραμονή τους στη χώρα μας. Στο μάρκετινγκ των πωλήσεων λέγεται service after sales, Αλέξη!

Για να μην πούμε και την αισχροκέρδεια που ανθεί στα τουριστικά μέρη. Πολλοί Έλληνες επιχειρηματίες θέλουν δουλεύοντας μια τουριστική σεζόν δύο-τριών μηνών να βγάλουν τα σπασμένα όλης της χρονιάς. Τελικά όλοι «βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας». Κατάλαβες Αλέξη ότι λίφτινγκ δεν θέλει το όνομα «Ελλάδα» αλλά οι «Έλληνες»;

Αυτός είναι ο πυροκροτητής τουριστικής ανόδου!